Breitling-tråden

750183B0-16C5-4AA9-9B2F-7A4C11A35E42.jpeg
61DDA81E-12A6-4199-A8D7-E56F8DC46766.jpeg
C9019ABD-0086-475F-AF17-2D9895B5422A.jpeg
 
For de som er interessert i årets nyheter fra Breitling, så vil det bli live lansering torsdag 16 april kl 14.00. Registrer dere via linken i Breitlings Instagram konto. Tror de har mye spennende på gang. Georges er i farta om dagen:D
 
For de som er interessert i årets nyheter fra Breitling, så vil det bli live lansering torsdag 16 april kl 14.00. Registrer dere via linken i Breitlings Instagram konto. Tror de har mye spennende på gang. Georges er i farta om dagen:D
Gleder meg, virker som at Breitling er i siget!
 
Breitling leverer varene. Supert å slippe hardboks og fysiske garantikort spør du meg. Med noen få untak så er bokser stort sett rimelig zZz.
Jeg er ikke helt enig med deg. Personlig synes jeg det er litt stas med boks og det som følger med. Det er liksom en del av hele opplevelsen for meg. Håper de kommer med er alternativ som er litt innovativt og samtidig føles litt eksklusivt. For det synes jeg det bør når man kjøper et sånt produkt.
 
Nydelig disse synes jeg, men synd at de ikke klarer å presse ned tykkelsen under 15mm. Smak og behag sikkert, men med mer elegant fremtoning enn forgjengeren klarer jeg likesom ikke helt å se for meg en elegant klokke som måler 42x15,1 - på min arm i hvert fall...
 
Klokkene er fine, likte ikke disse lenkene på den gamle 80 talls modellen. Men nå syns jeg de virkelig ser fine og revitaliserte ut.
Er det bare meg eller er 108 laken litt i meste laget for en Breitling i stål?
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Klokkene er fine, likte ikke disse lenkene på den gamle 80 talls modellen. Men nå syns jeg de virkelig ser fine og revitaliserte ut.
Er det bare meg eller er 108 laken litt i meste laget for en Breitling i stål?


Her har Breitling gjort alt riktig unntatt prisen.
108k?
Nei.:(

Når det finnes så mye annet fint der ute i segmentet 80-100k er jeg usikker på om dette blir en salgssukess.