Tidssonen Podcast!

Virkelig fornøyelig episode med Edzilla! Widerøing og pod cast I skjønn forening!

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Det håper jeg også. Du har utvilsomt mye å bidra med. Denne hobbyen er bare to år gammel for min del, og jeg skjønner at her er det mye å lære. Herlig at det går an å få nye hobbyer når man snart har et 5 tall foran alderen..:)

For min del handler den om dele denne interessen med likesinnede uavhengige kunnskapsnivå.
Ser frem til stadig nye gode bekjentskap og nye eventyr.

• Elsker
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb og eidehelg
Artig episode så langt, bestemte meg for å spare de siste 40min til morgendagens jobbkjøring. Men hva er riktig begrep? Lugs, horn eller remfester:mrgreen:

• Liker
Artig episode så langt, bestemte meg for å spare de siste 40min til morgendagens jobbkjøring. Men hva er riktig begrep? Lugs, horn eller remfester:mrgreen:

UDUGELIGE TIDSSONEN-MEDLEMMER!!?!?!!!! DET HETER REMFESTER!!!!!!!!

EDIT: Ja, dette er en spøk med ref. til TS-historie. De som skjønner, skjønner ;)

Redigert:
Fantastisk episode. Måtte faktisk ta en ekstra runde med bikkja i kveld for å høre ferdig. Gleder meg til neste!

• Liker
Flott episode med mange interessante historier! Kult å høre at det er flere her med bakgrunn fra skate/snow også :)

• Liker
Takk for en kjempefin podcast, med flere fine historier, gode refleksjoner, og flere utrolig fine klokker.
Jeg gjorde nok ikke den stasen den fortjener på den ved å høre på den på gymmen i mårres, men det skal ikke gjøre meg noe som helst å høre gjennom den en gang til under mer ordnede former.

• Liker
Slenger meg på det enstemmige publikummet, dette var meget bra! Får virkelig satt fokus på en genuin interesse, hvor det ikke handler om fortjeneste i annenhåndsmarkedet. Som en annen nevnte, morsomt å høre stemmen til folk man har lest mye fra og gjort seg opp et inntrykk om. Det eneste negative jeg kan sette fingeren på er at dette kommer til å bli dyrt for meg i årene fremover, da jeg ikke får noe mindre lyst på noe fra de uavhengige :p

Ang. lyden så løser det meste seg for lytteren med et skikkelig headset ;)

• Liker