Tidssonen Podcast!

Morsomt å høre stemmene til folk man har hørt mye om. Lyden var da helt OK. Tidenes beste podcast, Alt du sier er feil Espen, hadde da dårligere lyd. Men har dere ikke et glass vann i Moss?
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Edzilla
Morsomt å høre stemmene til folk man har hørt mye om. Lyden var da helt OK. Tidenes beste podcast, Alt du sier er feil Espen, hadde da dårligere lyd. Men har dere ikke et glass vann i Moss?

Var ikke tid til å skjenke vann i Moss @Perilei
Men om jeg får være med på en episode til så skal jeg sørge for å ha en karaffel og noen glass plassert på bordet før opptak.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Mye positivt er sagt allerede, men dette var virkelig underholdende! @Edzilla, du var veldig behagelig å høre på, mange interessante refleksjoner. Tommel opp fra andre siden av vannskillet ;) Gleder meg til neste episode!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Mye positivt er sagt allerede, men dette var virkelig underholdende! @Edzilla, du var veldig behagelig å høre på, mange interessante refleksjoner. Tommel opp fra andre siden av vannskillet ;) Gleder meg til neste episode!

Tusen takk @eidehelg!
Utrolig hyggelig å lese det du skriver.
Håper @Jon Henrik og @Nicolai lar meg for lov til å være med på flere episoder. For jeg liker å prate. Spesielt om ting jeg ånder og lever for :)
 
Tusen takk @eidehelg!
Utrolig hyggelig å lese det du skriver.
Håper @Jon Henrik og @Nicolai lar meg for lov til å være med på flere episoder. For jeg liker å prate. Spesielt om ting jeg ånder og lever for :)
Det håper jeg også. Du har utvilsomt mye å bidra med. Denne hobbyen er bare to år gammel for min del, og jeg skjønner at her er det mye å lære. Herlig at det går an å få nye hobbyer når man snart har et 5 tall foran alderen..:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Virkelig fornøyelig episode med Edzilla! Widerøing og pod cast I skjønn forening!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Det håper jeg også. Du har utvilsomt mye å bidra med. Denne hobbyen er bare to år gammel for min del, og jeg skjønner at her er det mye å lære. Herlig at det går an å få nye hobbyer når man snart har et 5 tall foran alderen..:)

For min del handler den om dele denne interessen med likesinnede uavhengige kunnskapsnivå.
Ser frem til stadig nye gode bekjentskap og nye eventyr.
 
  • Elsker
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb og eidehelg
Artig episode så langt, bestemte meg for å spare de siste 40min til morgendagens jobbkjøring. Men hva er riktig begrep? Lugs, horn eller remfester:mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Artig episode så langt, bestemte meg for å spare de siste 40min til morgendagens jobbkjøring. Men hva er riktig begrep? Lugs, horn eller remfester:mrgreen:

UDUGELIGE TIDSSONEN-MEDLEMMER!!?!?!!!! DET HETER REMFESTER!!!!!!!!





EDIT: Ja, dette er en spøk med ref. til TS-historie. De som skjønner, skjønner ;)
 
Redigert:
Fantastisk episode. Måtte faktisk ta en ekstra runde med bikkja i kveld for å høre ferdig. Gleder meg til neste!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla