Kunstig julete eller ekte?

Kunstig julete eller ekte?

• Antall stemmer
    80
  • Avstemningen stengte .
Uansett, det er flere muligheter med kunstige juletrær.

Kunstig Juletre2.jpg

Kunstig JuleTre.jpg

Eller et ekte ChemisTree..
Chemistree.png

8

• Liker
Reaksjoner: Hugo Cabret
Som enkel sjel fra distriktene er det eneste riktige juletreet det man selv henter med mye bannskap i skogen. Det skal også stå fra 23.12 til senest 1.1 for så å brennes i en liten lystig seremoni.
Florø er jo by... Bra du og ser på den som distriktene... Kippen for the win:)

Florø er jo by... Bra du og ser på den som distriktene... Kippen for the win:)

Intet mindre en by ved kongelig vedtak om jeg husker riktig (så får vi se hvor lenge det varer) ;) Heldigvis har vi alltids Kjippen: med høy promille og lav moral :mrgreen:
173234

173236

(vedlagt mitt favorittinnspill til reservasjonsdebatten som gikk for fult i 2014 ;))

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Oddemann og Grendel
Men nokon tradisjonar bør og få "leve"?
Kva tradisjonar står "vi" igjen med viss vi kutter 1 etter 1 for å få det meir lettvindt?

Det er sjølvsagt lettare å kjøpe eit ferdigpynta plasttre. Men for meg ville det berre vere nitrist å trakke opp på loftet for å pakke ut eit plasttre frå ein bag stua ilag med den lite brukte golfbagen. Då trur eg at eg like godt kunne latt vere.

Er veldig glad i julen jeg altså...Enig at tradisjonen skal leve, men noen ganger er det lov å være pragmatisk å tenke kost-nytte, når verden går videre med plasttrær som ser veldig bra ut.

Tradisjonen er ikke alt slitet med kostnader logistikk av et tre hvert år - men at man har noe pent å se på og legge pakkene under.

For meg starter også julen 01. desember og er ferdig 02. Januar - da er det nytt år, nye muligheter og julen er ferdig og MÅ ut av huset.

Hvis man skal ha ekte er det viktig at det er stort nok til å være veldig vanskelig å få inn gjennom døren, slik at så mange nåler som mulig kan falle av når det skal kastes ut! :D

noe slik som dette?
Hoeyt JuleTre.jpg

(Husker ikke om dette kom herfra eller derfra)

8

• Liker
Reaksjoner: DJM