- Medlem
- 18. feb. 2015
Hvilken er tykkest da? 116610 eller Overseas? Om Overseas er tynnere men bærer større høres ikke det veldig bra ut spør du meg...Da er vi veldig uenige, og det er jo lov![]()
Hvilken er tykkest da? 116610 eller Overseas? Om Overseas er tynnere men bærer større høres ikke det veldig bra ut spør du meg...Da er vi veldig uenige, og det er jo lov![]()
Prøvd hvor, om jeg kan spørre?Jeg prøvde på en Overseas i dag og kan skjønne hva dere sier når den oppleves som større enn 41mm. Jeg syntes min Speedmaster oppleves som en del mindre på armen. Lugsa føles mer flate enn runde. Lenka er veldig flott utført, men klokka føles større ut med den enn gummi- og lær-remmene.
Gikk fortsatt fra butikken med en heftig lyst på den, dog.
Prøvd hvor, om jeg kan spørre?
Ja, jeg ble litt paff da jeg hørte prisen. Begynner jo å bli ganske mye penger. Heldigvis har jeg en god AD som skulle se hva de fikk til, så håper totalkostnaden reduseres noe
Ting jeg liker med denne er: ‘Loddet’ bak på sek.viser, korset, bezel, lenka, og den sømløse overgangen mellom kasse/lenke. Og navnet!
Ting jeg liker med denne er: ‘Loddet’ bak på sek.viser, korset, bezel, lenka, og den sømløse overgangen mellom kasse/lenke. Og navnet!
koz deg din heldiggris![]()
Jeg fikk litt rabatter på servicen ja. Urmaker Bjerke var svært imøtekommende og løsningsorientert slik at jeg ble fornøyd. Tommel opp. Fikk tom. denneNysgjerrig. Fikk de gjort noe med prisen? 26k er helt hårreisende.