Klokkespotting

Spottet Mogens på Tjuvholmen, så dessverre ikke hvilken klokke han brukte i farten, men sikkert noe fint :)

Uff da..:roll::roll::roll:

Du kunne jo gjerne ha sagt hei! Skal jeg dømme etter formen i dag var jeg såpass animert at du neppe hadde fått mer enn primalskrik ut av meg, men likevel...
 
Jeg hadde 116610 på armen, forøvrig.

6f22be33.jpg
 
Uff da..:roll::roll::roll:

Du kunne jo gjerne ha sagt hei! Skal jeg dømme etter formen i dag var jeg såpass animert at du neppe hadde fått mer enn primalskrik ut av meg, men likevel...

Skal si hei neste gang :) Var til mitt forsvar på sykkel i hundre og helv... over broen ved bryggetorget når jeg så deg.
 
Rolex 16610 og 14060 under Bergen-Voss i går.
Kommenterte det ovenfor sistnevnte "Lekker sykkelklokke du har gitt!" , hvorpå karen som forøvrig viste seg å være en sør-svenske svarte med et godt glis: "jooo...men da vet man jo at man kommer i mål precis"
Så sant så sagt :D
 
TT Daytona her om dagen og en fake DD med quarts verk og en ekte og fin DJ på jobb ikveld.
 
Møte mandag, lekkerbiskner hver gang. Tudor Snowflakes, Breitling, Seiko, Rolex og vintage helgull. På rekke og rad. Klokkenerdenes mekka. Skal ta en nermere notis neste gang. :D
 
Møte mandag, lekkerbiskner hver gang. Tudor Snowflakes, Breitling, Seiko, Rolex og vintage helgull. På rekke og rad. Klokkenerdenes mekka. Skal ta en nermere notis neste gang. :D

Lurer veldig på hvor du jobber :D Det er er mer enn jeg kan se på jobben på et år ...
 
I riktig rekkefølge:

Rolex Datejust med rosa skive (på en blind mann)
Panerai Luminor på ei litta asiatisk dame
Så tre andre Datejuster i Oslo, to TT og en SS.
 
Spottet en Rolex sub & en Panerai (som jeg ikke vet modellen på) på 2 unge italienske menn på flytoget i går. Så også en eller annen Breitling modell på en taxi-sjåfør. :D
 
Får legge til en Daytona med hvit skive og en nydelig vintage Omega i gull.
 
Cartier Tank solo med svart reim på en asiatisk turist idag, de er så sykt deilige (klokken altså). Vet ikke om den var automatic eller quartz, men jeg digger den klokken. Lite av cartier på forumet.
 
Submariner

Bak meg i køen i sikkerhetskontrollen på Gardemoen i dag hadde jeg en herværende lyslugget landslagsaktuell Ålesunds-spiller iført en sort Submariner med dato. Godt å se at det ikke bare er Hublot i det miljøet. ;)
 
Er det mulig å unspotte en klokke? Må etter en ny tur på Metro senter dessverre konstatere at tidligere spottet constellation eagle nok trolig er produsert i thailand eller annet omkringliggende land.:oops:
 
Rick Ross er ikke redd for litt bling :) Jeg tror det er en AP ROO under alt strasset ...

Rick-Ross.jpg


Jepp, det var det!

230099_620x.jpg
 
Så først en gull/stål datejust og kom det jammen ikke en lady gull/stål datejust 2 minutter senere...