Baselworld 2019 - Rykter, spekulasjoner og lanseringer

Da blir spørsmålet: Får Tudor tillatelse av storebror Rolex til å introdusere en egen Submariner som fast innslag i katalogen? Disse eksisterte jo sammen før, så det er vel ikke helt utenkelig at storebror og lillebror kan bli enige om dette igjen?

Hva gjelder plasseringen i modellhierarkiet sammen med Black Bay, så tror jeg en eventuell Tudor Sub vil bli priset rundt 55,000kr. Dette plasserer den et stykke under en Rolex Submariner, men også godt over deres egen Black Bay slik at den forblir en tydelig innstegsmodell blant dykkerklokkene.

Hva tror dere?

• Liker
Reaksjoner: eidehelg og Preacher
Morsomt hvordan de har malt inn sort over venstre side av skiven slik at vi ikke skal kunne se hva slags timemarkør den har. Det samme har de gjort over lugsene slik at kasseformen ikke skal røpes.

Jeg tenker som så at bare det faktum at de har gjort dette er et sterkt tegn på at den ikke har BB58-kassen, men at det blir en Submariner. De vet at dette er en av tingene fansen er mest spent på, og skjuler det for å spare på overraskelsen.

Ser heller ikke noe tegn til cyclops, så jeg vil tippe den ikke har dato.
Mon tro...

attachment.php
65EBDD33-B28D-444E-B71A-B4F68F156851.png

Da blir spørsmålet: Får Tudor tillatelse av storebror Rolex til å introdusere en egen Submariner som fast innslag i katalogen? Disse eksisterte jo sammen før, så det er vel ikke helt utenkelig at storebror og lillebror kan bli enige om dette igjen?

Hva gjelder plasseringen i modellhierarkiet sammen med Black Bay, så tror jeg en eventuell Tudor Sub vil bli priset rundt 55,000kr. Dette plasserer den et stykke under en Rolex Submariner, men også godt over deres egen Black Bay slik at den forblir en tydelig innstegsmodell blant dykkerklokkene.

Hva tror dere?
At jeg vil få en alvorlig grunn til å omdisponere noen midler... Ting kan jo tyde på at de går i den retningen, spennende det her! Vet det er delte meninger om hvor lurt det er, men for egen del krysser jeg fingrene og håper det kommer en Tudor Sub.

• Liker
Reaksjoner: Ruos og Kohe321
Ren TudorSUB i klassisk Oysterkasse under 41mm er drømmescenario for noen og enhver. Titan i tillegg enda bedre. Da hadde jeg vurdert diver igjen av annet merke enn BP.

Det blir vel gjerne en dæsj SUB referanser klasket på en BB kasse.

Tudor er for meg uansett et friskt pust om dagen.

Hva tror dere?
Hva blir modellnavnet tro?
BB Sub?
BB Mariner?
BB95?

Hva blir modellnavnet tro?
BB Sub?
BB Mariner?
BB95?

Om dette er en Submariner slik det ser ut, så tror jeg ikke at Black Bay blir en del av navnet. Tror i så fall at Tudor ønsker to modellserier som er tydelig distinkt fra hverandre.

Men vi får se! Om noen få dager får vi svaret. :D

• Liker
Reaksjoner: Ruos