Baselworld 2019 - Rykter, spekulasjoner og lanseringer

Medlem
29. juni 2017
Innlegg
631
Sted
Oslo
Under 1 mnd igjen til det braker løs!

Swatch er gone, men Baselworld er så mye mer (enn så lenge).

Bring on the good stuff!
 
Combat Vintage
IMG_20190224_125706.png


Aikon Venturer
aikondive.jpg


Sixties Orange
gorange2.jpg
 
Hva Rolex og Tudor angår; Jeg tipper at det blir et par nye 39 millimeter Tudor Black Bay's, kanskje også en spesialutgave av Tudor Submariner med oppdatert urverk og rød bezel. Longshot men muligens også en Tudor Black Bay GMT "Coke" og/eller "Batman" klokke? Rolex; Oppdaterte urverk til de 2 andre GMT-Master 2 klokkene til Rolex. Muligens også oppdatert/ny Rolex Explorer II?
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos
Krysser fingre, tær og alt annet som kan krysses og håper den kommer med mulighet for dato!
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
For meg er det størrelsen som virkelig kan ødelegge denne. Håper Tudor lytter til folket og fortsetter BB58 trenden :)
 
Jeg heter ikke Tomas, men en tviler er jeg. Om noe så er det sikkert sub-bezel på den klumpete BB-kassen, eller i bestefall en sub i for store dimensjoner. Eller i aller beste fall en skikkelig sub men med den fæle nagla lenken og pris som det lukter Rolex av.
Håper selvsagt at jeg tar feil, men en full relansering av Tudor sub som vi kjenner fra før ser jeg på som selvskudd fra Rolex sin side.
 
Jeg heter ikke Tomas, men en tviler er jeg. Om noe så er det sikkert sub-bezel på den klumpete BB-kassen, eller i bestefall en sub i for store dimensjoner. Eller i aller beste fall en skikkelig sub men med den fæle nagla lenken og pris som det lukter Rolex av.
Håper selvsagt at jeg tar feil, men en full relansering av Tudor sub som vi kjenner fra før ser jeg på som selvskudd fra Rolex sin side.
Hvorfor skulle ikke en relansert Tudor Sub kunne leve fint parallelt med Rolex’ Sub? De taler til to vidt forskjellige typer WIS, og de har jo sameksistert tidligere?