Klokkecafé – løst og fast om klokker

Må rette meg selv her; ikke mye på denne siden av 1980 fra Omega som er penere.

De kryper oppover i pris disse og. Utrolig flotte og brukervennlig. Fått testa ut noen ganger. Og kjekt med Seamasterkasse uten He

Vis vedlegg 133293

Kom plutselig til å tenke på denne. Finnes ikke så mye på denne siden av 1980 som er penere..
En annen hvit, eller kanskje mer sølv, Seamaster jeg har fått sansen for er 2595.30.00 Apnea (åndenød). Den har en timer for fridykk som teller opp 2x7 min. En funksjon jeg aldri kommer til å få bruk for, annet enn til f. eks å hardkoke et egg.
image28.png

Da har den nye klokken kommet :D noen som har noen anbefalinger til noe program man kan tracke hvor nøyaktig den går? Takk på forhånd!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    119,2 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan
Vis vedlegg 133310 Vis vedlegg 133311 Vis vedlegg 133312

Enig i at Khaki field i 42 mm er litt i meste laget, er vel rett over 50 mm fra lug til lug om jeg ikke husker feil. Men ingen overraskelse siden den er tro mot modellen i filmen (bortsett fra morsekoden på sekundviseren). Uansett unektelig flott. Ble bestilling på meg.

Morsekoden, ja den var jo litt kul. Det er ikke lett å se på bildet, men står det noe der? Hamilton? Nei, det blir vel litt langt.... Men noe annet?

8