SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

At jeg noen gang skulle omtale en Panerai som den styggeste klokka jeg har sett, nei det trodde jeg ikke:(
77180644b3a78bf9bb0df5b138d81637.jpg
Jaggu så kom de med noen som var enda styggere!
2B5C8DC1-C84B-4A96-89B2-87BD61FEED9E.jpeg
BA4C9F93-6A4C-40C4-A9ED-D5259B7434FB.jpeg

Jaggu så kom de med noen som var enda styggere!
Vis vedlegg 129469 Vis vedlegg 129470
Dette er jo helt katastrofe...Jeg har vært innom tanken på en Panerai tilbake i boksen en stund nå, men dette gjør jo nesten at man mister lysten på merket i sin helhet. De er så grusomme at lysten på alt av Panerai forsvinner. Hva er det de driver med???!!

• Liker
Reaksjoner: kvasbo
@Gin, har du mer info om Radiomir med cali-dial? Ser mindre ut en 47mm.
Er visst 45mm, så da var det ikke noe morro alikevell:(
Dette tror jeg dessverre er starten på slutten for Panerai. Aldri i verden om de klarer å selge disse nye sirkus modeller, i et stort nok antall til å kompensere for bortfallet av de tradisjonelle Paneristi:(
De skal visstnok øke prisene ganske dramatisk, for å tjene det samme på et lavere volum. (Kilde er Paneristi.com på Face).

• Liker
Reaksjoner: flyback og havarduf
Dette er jo helt katastrofe...Jeg har vært innom tanken på en Panerai tilbake i boksen en stund nå, men dette gjør jo nesten at man mister lysten på merket i sin helhet. De er så grusomme at lysten på alt av Panerai forsvinner. Hva er det de driver med???!!

Det begynner hvertfall å bli som de mange meningsløse fargekombinasjonene som AP ROO.
Dette var lavmål fra Panerai. Bli ikke overrasket om mine PAM’s er å finne på Finn om dette fortsetter :eek:

Om noen er interessert:
Jeg har en Panerai 662 og en Panerai 721,
du kan leses mer om disse i lenken i signaturen min.

Jeg tar gjerne ur som i fremtiden ikke vil bli assosiert med «regnbueflagget» i innbytte.

#skuffet:(

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: JonasV og GrimReaper
Jeg har ikke fulgt godt nok med åpenbart, men det var enda godt at dette var en spøk for de var ganske drøye :D men jeg gikk jo på limpinnen så det holdt :D:p #følersegdum

• Liker
Reaksjoner: Gin