Klokkeplaner for 2019

Tudor Black Bay 36 med sort skive.

Ble frelst etter et hyggelig besøk hos Bjerke for noen uker siden. Den satt som støpt.

• Liker
Reaksjoner: hakotorg
Nereide GMT inn i februar
3XD1nKOg.jpg

Går inn i 2019 etter å ha barbert ned klokkebanken til Speedy Tuesday 1 og Nomos Club (Incoming!), samt en G-Shock. Det åpenbare som mangler er kanskje noe Seiko i blått? En GS quartz, kanskje? Eller en håndjaget Farer? Time will show...

• Liker
Reaksjoner: Sjø
Selge IWC Mark XV (eller bytte til noe mindre) og Hamilton W10.
Få tatt service på King Seiko og kanskje 6306.

Lære meg å skru på hobby basis. Bli bedre klokkefotograf.

Lars Birger

• Liker
Reaksjoner: maretranquillitatis
.......... Eller en håndjaget Farer? Time will show...

Ble litt nysgjerrig på denne merket jeg:rolleyes:

Selv tror jeg det må bli en kronograf på meg i 2019. Skal jeg gjøre enda et forsøk på Speedy Pro eller en annen Speedy? Kanskje en El Primero eller hvorfor ikke en Breguet XXI?

• Liker
Reaksjoner: frj og Ringeklokke
2019 blir forhåpentligvis året jeg får min første AP, men basert på tørken tviler jeg vel egentlig på at det blir noe av...

Med nyankommet barn og utgifter forbundet med dette tror jeg ikke det blir mulig med noe særlig spennende nytt neste år.

Black Bay GMT, Speedy og OP39 med hvit skive står på ønskelista. Så får vi se.

Skal forsøke å kvitte meg med klokkene jeg ikke bruker noe særlig som bare ligger i boksen. Det kan generere opp litt cash

Har tankar om å kjøpe ein dykker med litt mindre wrist presence enn min Planet Ocean Chronograph. Veldig usikker på kor mykje eg skal legge i det. Submariner er det opplagte valget, men ventelister og høge bruktprisar har gjeve meg litt avsmak, så ser på andre merker.

Rimeleg alternativ:
3C32B77A-E1D5-47A6-9BF4-57FA9F2E2B46.jpeg
Middels alternativ:
FEA220EE-129C-451C-B5EA-D852BB55301F.png
Dyrare alternativ:
5B6F7EAA-71DB-4DED-B927-BDD718389E19.jpeg

Andre forslag?

Har tankar om å kjøpe ein dykker med litt mindre wrist presence enn min Planet Ocean Chronograph. Veldig usikker på kor mykje eg skal legge i det. Submariner er det opplagte valget, men ventelister og høge bruktprisar har gjeve meg litt avsmak, så ser på andre merker.

Rimeleg alternativ:
Vis vedlegg 124483
Middels alternativ:
Vis vedlegg 124484
Dyrare alternativ:
Vis vedlegg 124482

Andre forslag?

Syns ditt dyreste eksempel er det beste! Nydelig klokke, kanskje den peneste dykkeren som er lagd.

• Liker
Reaksjoner: Mickey