slettet
Vedlegg
Redigert:
Eg synst dei nye klokkene frå Yema er knallflotte. Er det den blå Superman som skulle sleppast idag du har kjøpt?Hei @titan
Helt korrekt - det ble en Superman!Jeg har sett på noen vintage, men de ligger ute til fantasi priser. Bedre da med en gulle ny m/ ETA verk og WR på 300m.
Heisann. Nei, gikk for svart! Har kun en "blå" klokke og det er Seamaster-en!Eg synst dei nye klokkene frå Yema er knallflotte. Er det den blå Superman som skulle sleppast idag du har kjøpt?![]()
Skjønner. Kjempeflott den svarte også! Håper å sjå fleire av disse på sonen (og gjerne på bruktmarkedet etterkvart). Har sjølv ein flott vintage Yema som eg går ein del med.Heisann. Nei, gikk for svart! Har kun en "blå" klokke og det er Seamaster-en!![]()
Nei, nei... Noen er mine. Dette er fra kaffeslaberas med @Nessuno79 og @fredde1972 i går...Er dette fra en GTG eller er alle dine?
Ho ho ho! Ja det var tider!!Jeg som trodde det var noe av det du fant på loftet da du ryddet hos din far....
8- )
Fantastisk samling av ur. Selv om mange av urene er vidt forskjellige, så harmonerte alt så fint i dette bildet.