Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

"Redde planeten". Helt ærlig? Jeg bryr meg ikke. Jeg sier ja til plastposer jeg tar med fra butikken, putter søppel i dem og kaster dem i restavfall (som NRK nevner).

Jeg kjøper rødt kjøtt, og jo nærmere det indre i dyret jeg kan kjøpe av uprosessert kjøtt - jo bedre.

Har innsett at jeg utgjør et så lite fotavtrykk på denne planeten med tanke på plast- og kjøttkonsum, at hva jeg foretar meg betyr nada. Nada.

Der har du den ja :D

Jo takk @Preacher
Tror dessverre mange er flasket opp på halvfabrikert mat. Derfor vet de kanskje ikke bedre...
Handler vel også mye om interesse, og prioritering. Dessverre velger folk ofte det enkleste og billigste.
Hvor mange klarer å filetere en rødspette, eller å partere en hel kylling?
For ikke snakke om hvor mange som egentlig eier en chickenplucker?

Jo takk @Preacher
Tror dessverre mange er flasket opp på halvfabrikert mat. Derfor vet de kanskje ikke bedre...
Handler vel også mye om interesse, og prioritering. Dessverre velger folk ofte det enkleste og billigste.
Hvor mange klarer å filetere en rødspette, eller å partere en hel kylling?

Er helt enig. Jeg har et par rådyr, hjort og elg som ikke kommer som halvfabrikata. Fryseren består av deler man ikke får på butikken. Gi lyd så bidrar jeg med ingredienser til måltid.

IMG_2551.JPG
Nei. Jørgensen. Står i profilen min.

Har boken din, på tide med en ny? Bare ikke bytt tema til politikk og samfunn:)

Er helt enig. Jeg har et par rådyr, hjort og elg som ikke kommer som halvfabrikata. Fryseren består av deler man ikke får på butikken. Gi lyd så bidrar jeg med ingredienser til måltid.

Herlig!
Svigerfar er ivrig jeger. Så har også greit med tilgang på vilt.
Ingenting er som å partere og kverne kjøtt.

Drøyt hva som aksepteres i denne tråden av «moderator»..

Moderatorene kan umulig ha lest det enda.

Er noen brukere i denne tråden som ber ganske heftig om ikke å bli tatt på alvor. Idioti er kanskje ikke forbudt, men jeg vil f eks aldri involvere meg i kjøp/salg av klokker med noen som viser at de ikke kan beherske seg:

• Liker
Reaksjoner: SpeedmasterPepsi
Moderatorene kan umulig ha lest det enda.

Er noen brukere i denne tråden som ber ganske heftig om ikke å bli tatt på alvor. Idioti er kanskje ikke forbudt, men jeg vil f eks aldri involvere meg i kjøp/salg av klokker med noen som viser at de ikke kan beherske seg:

Håper ikke jeg havner i trøbbel for den kommentaren om mais :eek:

Sub’en fikk service i sommer, og nå må jeg sende den tilbake for andre gang etter den stoppet IGJEN.
Det skal ikke være mulig dette, 1 gang er greit men ikke 2.

Litt over middels dårlig start på dagen spør du meg.

Rosaboble - ikke så sikker på det - men jeg er såpass voksen at jeg ikke går rundt og slår ned folk på gata fordi jeg ikke liker de.

Jeg gjør det ikke heller men kaller du meg for feil navn på gata skal du få en del i trynet ditt.
Det fins ingen alder for dette, tro meg. Det er bare et spørsmål av mentalitet.
For min del kommer jeg ikke her for å angripe folk men jeg har lite tålmodighet med troller: på nettet som i virkelighet.
Men hvis du er vant til å ta fluktveien, er det problemet ditt, ikke mitt. Hver sin vei.
Og dessuten, ikke bland deg mellom meg og Lilac : vi har en historie som angår det ikke så mye.
Hold deg unna hvis du tåler ikke språket.

Men hadde du vært foran meg i en GTG, jeg tror neppe at du hadde hatt en så stor kjeft med navnekalling "Hammer...blablabla´n" dine, da DU OGSÅ har tydeligvis vokst en del lufteballer på internet.
Og du kommer å kritisere alle andre som gjør det samme som deg?

Ser på det der: du ble tatt i din egen BS.

Har lest alt som har foregått her.

Har også såpass erfaring med hissigpropper og tøffinger, at jeg tar det hele med et flir, og syns den mest passende straffen er at de involverte kan få gå tilbake å lese alt det idiotiske de har skrevet senere.

Men hadde det vært tilfellet at en part forholdt seg rolig og fornuftig, mens den andre oppførte seg urimelig...