Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når man tar fri og kjører 200km t/r hytta for og møte en el-montør som skal bytte strømmåleren og ikke møter opp :mad:
Ringer bookingfirmaet som satte opp avtalen. De sier vi har feil på bookingsystemet vårt....sorry asså !
En kollega hadde liknende opplevelse. Han krevde samme gebyr for manglende oppmøte som entreprenøren krevde av han som kunde. Det hjelper ikke så mye, men det er da et lite plaster på såret.

Stueplanten i entreen får ikke særlig oppmerksomhet.

Ser at det vokser sopp oppi der også. Lurer på hvordan dette har skjedd.

#livetsmysterier

9E7FDCA7-A6EC-479D-985A-D368878C9585.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hvis det er samme greiene vi har fått i hus går det over på to-tre dager.

Begynte med hosting og sår hals tirsdag/onsdag. Satt seg i bihulene i går. Pleier å henge ganske lenge i kroppen min. Håper jeg kommer over det verste i løpet av neste uke. Har ferie i 2 uker etter det.

Diego Maradona oppfører seg som om han har ramlet oppi en stor silo med kokain og nå eksisterer i en slags permanent rustilstand.

Kanskje ikke helt utenkelig, faktisk.

Meget mulig!
Legg merke til plastposen bak Diego.

Klippet er forøvrig fra 2017 i en rusisk privatjet. Tror ikke mye har forandret seg :cool:

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Reiseforsikring dekker jo forsinket bagasje. Min koffert ble ikke med til Mallorca for et par uker siden. Fikk det registrert på flyplassen og ved mer enn 4 timers forsinkelse kunne jeg shoppe for 6K.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Preacher
Denne posten var på vei inn i humor-tråden og ting som gjør livet bra, men endte her.
Tenk å gå hjem etter endt arbeidsdag med godfølelsen etter denne produksjonen?
Send heller de fire fotografene til Middelhavet for å bidra til noe positivt.
Steikje, føler meg som en gammel sur gubbe på nivå med @Gin og andre fornuftige medasylanter!
Hvor er hullet på Gaustad, jeg vil inn!

Snurr film:
https://www.vgtv.no/video/160908/se-cecile-kroghs-stunt-i-kollensvevet

Reiseforsikring dekker jo forsinket bagasje. Min koffert ble ikke med til Mallorca for et par uker siden. Fikk det registrert på flyplassen og ved mer enn 4 timers forsinkelse kunne jeg shoppe for 6K.

Jepp, var ute på shopping i dag. Fant ei Lacoste - sjappe like ved hotellet og tenkte at det passet som hånd i hanske med charter. Aka 80’s. Gikk all inn og sender regningen til mitt forsikringsselskap