Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At både platetoppen og kjøleskapet bestemmer seg for å takke for seg med en snau ukes mellomrom... Jaja, holdt nøyaktig 10 år så får vel være fornøyd.
 
  • Liker
  • Trist
Reaksjoner: GrimReaper og Grendel
når jeg studerte i 2006/7 bodde jeg i et gammelt kråkeslott sammen med noen kamerater - vi bestemte oss for at vi ikke skulle varme opp huset i løpet av vinteren for å spare penger, og sånn generelt sett bare for å se om vi klarte å gjennomføre det.
sov i sovepose med varmeflaske og dyne oppå, og våknet alltid opp til is på innsiden av vinduene og rim over alt.
måltid ble inntatt med telys under tallerkenene for at maten ikke skulle bli kald for fort.... et minne for livet!
Hvordan varmet dere opp varmeflaskene uten varme? o_O
 
At både platetoppen og kjøleskapet bestemmer seg for å takke for seg med en snau ukes mellomrom... Jaja, holdt nøyaktig 10 år så får vel være fornøyd.

Krysser fingrene for at du ikke får 3 måneder leveringstid... Svogeren min fikk det.... Eller får, for å være korrekt...

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
At både platetoppen og kjøleskapet bestemmer seg for å takke for seg med en snau ukes mellomrom... Jaja, holdt nøyaktig 10 år så får vel være fornøyd.
Typisk det. En ulykke kommer sjelden alene.
For et et par år siden bestemte stekeovnen seg for å ta kvelden et par timer før jeg skulle begynne på middagen på nyttårsaften. Ble en spartansk middag det året. For øvrig tok omtrent alt av hvitevarer på kjøkkenet mitt kvelden innen fem år fra installasjon. Heretter blir alt som må byttes ut erstattet med kvalitet som holder. Aldri mer kjøkken på budsjett.
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
At varmekablene i stua ikke når mer en 24.2° i stuen, elektriker sier dette er pga det er veldig kaldt ute.
 
Å glemme seg litt - rett etter å ha hakket liberale mengder chili, går jeg på dass for å mige. Uten å ha vasket hendene grundig først.

'nuff said.

Been there, done that!

På første hjemmedaten med hun som i dag er samboeren min. Det startet rolig, mens smertene ble mer og mer intense (chillitabben altså:p). Til slutt fant jeg ingen annen utvei enn å rive opp kjøleskapsdøra, rive ut en yoghurt og få «dyppa’n» raskest mulig. Temmelig kleint da, men mye moro i ettertid. Noe sier meg at hun allerede hadde bestemt seg før denne middagen:)
 
Been there, done that!

På første hjemmedaten med hun som i dag er samboeren min. Det startet rolig, mens smertene ble mer og mer intense (chillitabben altså:p). Til slutt fant jeg ingen annen utvei enn å rive opp kjøleskapsdøra, rive ut en yoghurt og få «dyppa’n» raskest mulig. Temmelig kleint da, men mye moro i ettertid. Noe sier meg at hun allerede hadde bestemt seg før denne middagen:)

Den der historien husker jeg:LOL::LOL::LOL::LOL:
 
Krysser fingrene for at du ikke får 3 måneder leveringstid... Svogeren min fikk det.... Eller får, for å være korrekt...

8

3 måneder uten oppvaskmaskin er helt uaktuelt, da kjøper jeg en billig ventepølse i påvente av noe annet. Ser det er litt dårlig med lagervare, spesielt på Miele som var planen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Audi, BMW, Mercedes og Tesla burde vært levert med retningsvisere som standardutstyr, det er jo ganske kostbare biler.

De tre første har blitt kåra til drittsekkbiler av bladet Motor, hvordan er det med Tesla?
 
Audi, BMW, Mercedes og Tesla burde vært levert med retningsvisere som standardutstyr, det er jo ganske kostbare biler.

De tre første har blitt kåra til drittsekkbiler av bladet Motor, hvordan er det med Tesla?

Ærlig talt - det kan da ikke være meningen at vi med tyske stasvogner skal ta hensyn til dere andre? Dere får da følge med på våre bevegelser og jenke dere deretter.:mrgreen:
 
Audi, BMW, Mercedes og Tesla burde vært levert med retningsvisere som standardutstyr, det er jo ganske kostbare biler.

De tre første har blitt kåra til drittsekkbiler av bladet Motor, hvordan er det med Tesla?
Den artikkelen i Motor må være gammel...
Er vel ingen hemmelighet at Tesla eiere har tatt over den posisjonen. Sammen med posisjonen dårligste sjåfør.
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: hen, Ivar og eidehelg
Mange gode poeng her! Vi som kjører tyske kvalitetsvogner har ALLTID retten på vår side. Nå bruker jeg riktig nok blinklys, men har observert at de fleste førere av batteribiler har lagt seg til en uvane at de skal spare strøm når de skal svinge (n) Er det andre enn meg som mener at alle andre i trafikken er komplette idioter?