Hva lytter dere til om dagen? (Youtube-videoer)

Etter en ukes lange og krevende forhandlinger hvor russerne var særlig tilstedeværende, måtte jeg bare kline til med Kalinka. Dette er en vanvittig bra versjon fra 1965 med Yevgeny Belyaev og Red Army Choir. Får følge opp videre med et glass vodka i kveld,

• Liker
Reaksjoner: Pondus72
Aner jeg et snev av sarkasme mon tro? ;)

God lørdagskveld!

... headbang med måte. :p

Nei!
På ingen måte. Er en gammel blodfan av Pantera! De andre bandene er ukjente, men liker det jeg hører.
Får dele et bilde av junior på 10 som har arvet Zillas gamle jakke. Så ser du at jeg ikke drar deg i beinet.
9D43FDCC-5D3A-4338-A9AA-B866D2797D3E.png

Dette albumet har jeg fortsatt på original kassett. Alt var bedre før. 80 tallets metal døde i 88/89 med utgivelsene til Celtic Frosts; Cold Lake, Venoms; Calm before the storm, Anthraxs State of eurohpia.

Glemmer aldri når Ace of Base, Dr.Alban og New Kids on the Block rulla inn på scenen. Det smerta like mye i sjelen som introduksjonen av siste generasjon Aquatimer....

Redningen ble heldigvis tidlig 90 talls Undergrunns tekno.

[
Glemmer aldri når Ace of Base, Dr.Alban og New Kids on the Block rulla inn på scenen. Det smerta like mye i sjelen som introduksjonen av siste generasjon Aquatimer....

Eller hva med Death in Vegas

Dette albumet har jeg fortsatt på original kassett. Alt var bedre før. 80 tallets metal døde i 88/89 med utgivelsene til Celtic Frosts; Cold Lake, Venoms; Calm before the storm, Anthraxs State of eurohpia.

Ahhh.... Celtic Frost med deres beste låt ever! Dette var tider. Selv Metallica var bra første halvdelen av 80-tallet. Takk for deling @Chronodiver

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver