Bezel
Støttemedlem
Du er midt i målgruppen! Sett på dieselgeneratoren og lad opp lynet!Er vel innafor om man er elektroingeniør (innen oljebransjen)?
Du er midt i målgruppen! Sett på dieselgeneratoren og lad opp lynet!Er vel innafor om man er elektroingeniør (innen oljebransjen)?
Dame som parkerer dels inne på handicap-plass, og som i det hun forlater stedet lar handlevognen stå igjen midt på denne. Heia! Ser samme bil stå parkert/slengt på fortauet kort tid etterpå. #aleneiverden, #jegermegselvnok.... (Noen som tar sjansen på å gjette biltype, merke og evt bekledning?) #fordomsbekreftelse.
Dame som parkerer dels inne på handicap-plass, og som i det hun forlater stedet lar handlevognen stå igjen midt på denne. Heia! Ser samme bil stå parkert/slengt på fortauet kort tid etterpå. #aleneiverden, #jegermegselvnok.... (Noen som tar sjansen på å gjette biltype, merke og evt bekledning?) #fordomsbekreftelse.
Ai ai. Burde hatt helikopter i stedenEr ikke alene. Fylte tanken på Shell Gressbanen. Da har Holmenkollens flotte fruer funnet det for godt å parkere bilen her. Må for guds skyld ikke slippe andre forbi, hun står jo i kø for å vaske bilen.
Vis vedlegg 81246
Haha, ninjaerit: var tydeligvis ikke den eneste. Så nå må jeg rygge ut
Vis vedlegg 81247
Jøss, auda-førere jo.. Ni nuller. Fire foran, fire bak, og en bak rattetEr ikke alene. Fylte tanken på Shell Gressbanen. Da har Holmenkollens flotte fruer funnet det for godt å parkere bilen her. Må for guds skyld ikke slippe andre forbi, hun står jo i kø for å vaske bilen.
Vis vedlegg 81246
Haha, ninjaerit: var tydeligvis ikke den eneste. Så nå må jeg rygge ut
Vis vedlegg 81247
...syklister med blinkende lys. Kul umulig å bedømme avstanden til farkosten så lenge lyset flasher epileptisk anfall på medtrafikantene
Det hjelper litt: Kjør på med fjernlys mot sykkelisten. Det demper kontrasten noe.
8
Er stuck ombord i ein båt i Glasgow-området på grunn av den samme snøen. Beast from the east my ass..Når flyet til Dublin først er forsinket, tar av, får beskjed om at flyplassen ikke kan ta deg i mot før om en halvtime på grunn av snømåking, sirkler rundt i en times tid, får beskjed om at flyplassen er stengt i minimum 2 1/2 time til, vender snuta hjemover. Det var da voldsomt så mye vær det skulle være om dagen. Dette er tydeligvis vinteren med stor V. Da det skulle snø der ingen kunne tro at det kunne snø osv.
Er stuck ombord i ein båt i Glasgow-området på grunn av den samme snøen. Beast from the east my ass..
Når flyet til Dublin først er forsinket, tar av, får beskjed om at flyplassen ikke kan ta deg i mot før om en halvtime på grunn av snømåking, sirkler rundt i en times tid, får beskjed om at flyplassen er stengt i minimum 2 1/2 time til, vender snuta hjemover. Det var da voldsomt så mye vær det skulle være om dagen. Dette er tydeligvis vinteren med stor V. Da det skulle snø der ingen kunne tro at det kunne snø osv.
Befinner meg i London hvor kaoset rår grunnet 6 cm snø som kommer og går. De kaller det «blizzard». Jeg kunne ikke annet enn føle meg viktig og nokså macho da jeg helt uanfektet spankulerte i frakken min oppover Bond Street, imens folk søkte ly for det minste. Det hører også til historien at jeg måtte hjelpe en Rolls Royce og en Bentley med «å komme seg løs» fra helt enkel flatmark med litt snø. Underlig nok fikk jeg lov å sette meg bak rattet... Merkelig nok en begivenhetsrik dag for BigT i London denne nokså ordinære onsdagen.