Prosjekt: Hjemmeservice Omega fra 1950

Takk @Bagheera67 og @Hugo Cabret for at dere følger med :)

PS: Generelt veldig hyggelig å høre fra dere som følger, så jeg vet om dette er en elektronisk dagbok for meg selv eller om det faktisk er noen som har gleden av å følge med :)
Følger med i spenning!

Har gått fra "ren idioti", til at jeg sitter og heier på deg ;) Virker som du er sånn tåmlodig fyr som har det naturlig i fingrene.

Følger med i spenning!

Har gått fra "ren idioti", til at jeg sitter og heier på deg ;) Virker som du er sånn tåmlodig fyr som har det naturlig i fingrene.
Haha - ærlighet varer lengst ! Prøver så godt jeg kan, så får vi se om det er godt nok... Skal klemmes inn mellom familie, jobb og andre sysler, derav litt sporadiske updates. Takk for at du følger :)

Denne har gått meg hus forbi, men jeg må si jeg er oppriktig imponert over driven i dette, og tilpasningsdyktighet fra din side :) Her følges det!

• Liker
Reaksjoner: OldemorsPiquet
Flott tråd, følger med :) Spent på åssen du fikser å få på plass balansen igjen ;)
Med fare for å spise mine egne ord om kort tid, så tror jeg kanskje ikke balansen blir det vanskeligste. Mer spent på ankergaffel og de minste hjulene osv. Men for all del, jeg har tatt feil før - så skal ikke si at balansen er under kontroll helt enda ;) Takk for at du følger :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Med fare for å spise mine egne ord om kort tid, så tror jeg kanskje ikke balansen blir det vanskeligste. Mer spent på ankergaffel og de minste hjulene osv. Men for all del, jeg har tatt feil før - så skal ikke si at balansen er under kontroll helt enda ;) Takk for at du følger :)

Slik har også min erfaring vært

8

• Liker
Reaksjoner: OldemorsPiquet
Nå står disse for tur

upload_2018-2-13_19-27-4.png

Forstått at det største hjulet skal først...men deretter, er det triks å ta det minste og så det i midten? Rekkefølge, anyone?

upload_2018-2-13_19-26-15.png

Redigert: