Prosjekt: Hjemmeservice Omega fra 1950

Takket være @reldor kan prosjektet nå komme seg et (viktig) steg videre! Fikk tips om en balanse som lå ute til salg på nett - og gjorde det eneste rette: lukket øynene for prisen og klikket 'kjøp'.

$_12.JPG

Da ser jeg frem til å sjekke postkassen om en uke eller tre - for deretter å se om vi ikke får dette prosjektet ett hakk nærmere mål :)

Takk igjen, @reldor !

Det skulle vise seg at dette ble et mer langdrygt prosjekt enn først tenkt.... men så har jeg (heldigvis) heller ikke satt noen deadline for meg selv. @reldor viste vei til en balanse på nett, som ble bestilt og deretter mottatt. Det viste seg imidlertid at dette ikke var en komplett balanse, så de siste par månedene har på nytt gått med til å finne en ny balanse.

I går fikk jeg tak i en annen Omega med samme cal. (265) som den jeg skrur på. Denne klokken går, så det føles ikke helt ideelt å ta den fra hverandre for så å 'ødelegge den bare for å få den andre til å funke', men samtidig frister det veldig å ferdigstille det påbegynte prosjektet, så ingenting utelukkes.