Statuen av Kain etter han drepte Abel gir mer mening i denne konteksten enn du skjønner.
Du startet med "OK, hvor mye diversitet er for mye for din smak herr mengele? "
Og du fikk ingen Mengele på kroken din : vi kaller dette for en bomtur.
Som sagt, er jeg bare en som "..har tilbrakt over halvparten av livet mitt i Frankrike og kan ikke holde kjeften min på sensitive temaer".
Kos deg videre med nazijakten din herr Wiesenthal.
Hva enn som får deg til å sove om natten, en selverklært "minoritet" fra fløyelsghettoen som bare ikke utstår at disse "diversitetene" får deg til å framstå som det du er. At du ikke sover med mein kampf under puta gjør deg faktisk bare marginalt bedre enn disse "nazistene" som du deler meninger med, og som du til og med tilegner geografiske begrensninger.
Patetisk.
Blablabla... Du bor i en boble. Som sagt, jeg har vært der: ikke du.
Virkeligheten er sånn at folket har fått nok av mennesker som deg som ønsker seg så inderlig et sosial eksperiment som ser ikke ut til å fungere: jeg kan si at der jeg har vokst opp er eksperimentet fullstendig feilet.
Les der og få deg litt virkelighet. Verden er ikke som du tror og går ikke mot retningen du ønsker.
Jeg som person, har ingenting å gjør med det som skjer eller utviklingen kontinentet tar: det har jeg sett foran meg 20 år siden og nå kommer det.
Man trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå hvordan disse sosiale planer skulle ende.
Nå er jeg ferdig her med diskusjonen.
Wow, i det minste hykler du ikke om at du er rasekriger.
Jeg skal stå rolig på sofaen min og se på etniske problemer eksplodere i Europa når økonomien skal gå ned : du kan gå til krig hvis du vil, det bryr jeg meg ikke om.
Jøss, jeg som trodde temaet var håndball.
Det var det før du kalt meg for Herr Mengele.
Stakkars mann: gjør det vondt nå? Lider du? Er du ikke vant til motstand?
Jeg har det bra for min del![]()
"Overraskende" at du ikke forstår kontekst. Det jeg har sett til nå er ikke "motstand" så mye som et fossil sine raljeringer mot et samfunn han ikke lengre forstår.
Samfunnene endrer seg hele tiden og ikke alltid som man tror de skal.
Vi opplever enden av en post WW2 era og mye skal skifte. Sånn er det bare.
Skal du ta denne debatten, gjør det på et annet sted.