Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hvorfor i alle dager skal man på død og liv bli så utrolig uformell i jobbsammenheng i 2019?

Sitter nå og ser på nye Microsoft Teams som skal implementeres der jeg jobber, og jeg biter meg merke i at stort sett alle introduksjons-videoer fra Microsoft gjør et poeng av at det er en utrolig god "meme- og emojifunksjonalitet"? Hvordan skal dette berike arbeidshverdagen? Mitt eneste forslag er at HR kan bruke det i internkommunikasjonen, som illustrert ved mine forslag under (designet i MS Teams"

HRmeme1.PNG
hrmeme2.PNG
 
Konfirmasjon i morgen.
  • Svigerfamilie
  • Alle skal i finstasen
  • Bunadssølvet er pusset
  • Skoene skal også...
  • Dressen skal presses...inn i
  • Gud, Jesus, kirken og sånn...
  • Taler skal gjennom sneglehuset
  • Kan ikke snekre
  • Kan spise
  • Mye
  • Kaffe
  • :
  • :
  • :
Gleder meg å komme hjem og jobbe med sag og drill. :) Kjenner mer og mer at jeg er realist og distanserer meg fra religion og såkalte gode tradisjoner.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg og Grendel
Jeg kan ikke like at (en gang til) blir barn instrumentalisert for å føre en "kollektivisme bevegelse".
Children of the book..jpg

Og at vi får vår egen "Nie Yuanzi" med dobbel flette frisyre uten at folk ser sammenhengen.

"The Cultural Revolution commenced in spirit when Mao published a letter indicting a number of Party leaders on May 16, 1966. But it was a seemingly minor event nine days later that ignited the revolution in effect: a young philosophy professor at Peking University named Nie Yuanzi placed a “big-character poster” (a handwritten propaganda sheet featuring large Chinese characters) on a public bulletin board denouncing the university president and others in the administration as bourgeois revisionists....
https://quillette.com/2018/12/18/the-children-of-the-revolution/
Plak.jpg



...Mao immediately endorsed her protest, which set off a chain reaction of student revolt that swept through China."
Endorsed.png
 
Redigert:
Reklame for Försvarsmakten. Sverige er grenseløse - bokstavelig talt.


Mon tro om denne avslører et ubevisst ønske om å bli invadert. Denne gjengen her kommer ihvertfall ikke til å klare å forsvare en dritt.

"Kom som du er. Værsåsnill å kom. KOM...".

Fin like/dislike-ratio, da.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: EirikH og Hammerfjord
Reklame for Försvarsmakten. Sverige er grenseløse - bokstavelig talt.


Mon tro om denne avslører et ubevisst ønske om å bli invadert. Denne gjengen her kommer ihvertfall ikke til å klare å forsvare en dritt.

"Kom som du er. Værsåsnill å kom. KOM...".

Fin like/dislike-ratio, da.
Har ikke sett videoen, men det jeg vet er at Sverige har et meget oppegående forsvar. Feks ubåter, fly, kanoner, stridsvogner er egenproduserte og særs bra. Les feks om da Gotland (ubåt) herjet med den amerikanske flåten i over ett år (øvelse), og «senket» hangarskip. :)
 
Har ikke sett videoen, men det jeg vet er at Sverige har et meget oppegående forsvar. Feks ubåter, fly, kanoner, stridsvogner er egenproduserte og særs bra. Les feks om da Gotland (ubåt) herjet med den amerikanske flåten i over ett år (øvelse), og «senket» hangarskip. :)

Godt utstyr er vel og bra, men når menneskene som skal operere utstyret er som gjengen i videoen, så kan man antageligvis invadere landet med et basketball-lag fra Skopje.
 
hehe...han som har slått seg opp ved å pushe klokker til ALLE på klokkeriet.

Jeg skrev et spørrende innlegg på klokkeriet om det var OK at en fyr med eget firma med hensikt "kjøp og salg sv klokker" la ut hundrevis av salgsinnlegg, da jeg regnet det var med hensikt å drive butikk. Fikk tyn av administrator som ba meg droppe å antyde at det foregikk ugreie ting der inne, tyn av Sasan som mente jeg skulle passe mine egne saker, beskjed og dokumentasjon fra administrator på at han hadde slettet selskapet sitt inne på Brønnøysund, venneforespøsel av Sasan som jeg takket nei til og til slutt en blokkering fra å se alle innleggene til Sasan. Regner med at han holder på fortsatt?

Lurer fortsatt på om han betaler skatt og om noen av administratorene på klokkeriet fikk klødd ryggen sin litt.

// KAB
Rygg uklødd.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
At Sasan driver stort innen klokkesalg er ganske sikkert . Om han driver forettning er en anna sak , men en ting er sikkert og det er at omsettinga gjennom et år nok er på høgde med dei som driver slik forettningsdrift.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Klokken 15:55: leverer en bustete men ellers sjarmerende hund til frisøren.

18:00: henter dette udyret frisert etter siste mote fra Øst-Europa. Jeg var målløs (er det en Loddefjord-palme den har på halen!?!) og hunden var åpenbart ikke fornøyd heller...
432D91C8-2629-46A0-8DF7-6D8D207FA0C3.jpeg
 
Glad det ikke er meg.....
To år gammelt bygg.
Takstmann var innom i ettermiddag; og med et 28 mm rør, 6 bar trykk og ingen vet hvor lenge, ble det noen kubikk vann og millioner i skade.

En bend kommer aldri ut sånn hvis den er trykket med tangen.
Og det vises godt hvis den var glemt.
Forsikringselskapet skal snart lynsjere et rørlegger firma.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og chrbir