Jeg mener å huske at dette kun var et problem før 2011. Det er ikke fasit, men har lest litt om det. Både min Bathyscaphe og FF har oppført seg braEr den så dårlig? Det er jo ikke godt nok. Samme problem på Bathyscaphe?
Jeg mener å huske at dette kun var et problem før 2011. Det er ikke fasit, men har lest litt om det. Både min Bathyscaphe og FF har oppført seg braEr den så dårlig? Det er jo ikke godt nok. Samme problem på Bathyscaphe?
Er vel knapt nok en hånd innom den klokken før den er i esken vil jeg tro. De sier det tar et år å produsere en rolex (liksom), og de produserer 750k eller whatever klokker i året, skulle likt å sett den fabrikken om ting ble gjort for hånd.Er det ikke sånn det er med håndverk da? Alt blir ikke 100% likt?
Er vel knapt nok en hånd innom den klokken før den er i esken vil jeg tro. De sier det tar et år å produsere en rolex (liksom), og de produserer 750k eller whatever klokker i året, skulle likt å sett den fabrikken om ting ble gjort for hånd.
Wabi-sabi lifestyle fremoverHeldigvis er min SubC sine bezeriller litt skjeve ifht perlen! Det betyr at den har karakter. Det betyr antagelig astronomisk gevinst for mine arvingers arvinger. Det betyr fokk all.
Wabi-sabi lifestyle fremover![]()
1+ Hadde vært morsomt å høre hva AD sier om imperfeksjonen.. - eller skal vi kalle det; bezelrillegate ?(Kunne vært underholdende å drikke seg til mot - for så å ramle inn på AD for å klage på forholdet....)
For deg.Heldigvis er min SubC sine bezeriller litt skjeve ifht perlen! Det betyr at den har karakter. Det betyr fokk all.
![]()
- "Cases are held against a polish wheel by humans, just as they are at Jaeger-LeCoultre or Audemars Piguet."