Jeg er glad i mekanikk, men har aldri ofret klokker en tanke før 2014. Var på ferie på Chios og snublet innom en Swarovski butikk og fant en klokke jeg likte. Syntes den gang at 6000,- for en klokke var VANNVITTIG og reiste hjem uten. Var en tur til Roma noen måneder senere og så en Swarovski butikk igjen. Endte da opp med handel og jeg var kjempefornøyd, en stund. Ganske raskt begynte klokka å få problemer og irritasjonen gjorde at jeg begynte å lese mer om klokker. Skjønte fort at mekanisk var tingen og i juni i fjor kjøpte jeg en ny Tar heuer aquaracer Chrono. Denne ga blod på tann og på høsten kjøpte jeg en brukt speedmaster co-axial 3313. Nylig kom en 116610ln fra Askeland inn.
Swarovski'n ble sendt til Roma på garantien og kom tilbake 100% men jeg ante virkelig ikke hvor dyrt det til slutt skulle koste meg å kjøpe den klokka siden det var den som startet galskapen. På den annen side, for en glede denne hobbyen fører med seg ☺
Swarovski'n ble sendt til Roma på garantien og kom tilbake 100% men jeg ante virkelig ikke hvor dyrt det til slutt skulle koste meg å kjøpe den klokka siden det var den som startet galskapen. På den annen side, for en glede denne hobbyen fører med seg ☺