Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Bare en tanke som streifet meg:

Hvordan vil denne tatoveringen se ut om 30 år når bærerens overkropp skrumper inn litt og det blir en tiltagende pæreform kommer...

8
Da er bæreren såpass gammel at han er fullstendig likeglad :D dessuten skal man leve i nuet, når jeg er 70 så har jeg levd fra meg og da betyr det svært lite hvordan den tatoveringen ser ut:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Bare en tanke som streifet meg:

Hvordan vil denne tatoveringen se ut om 30 år når bærerens overkropp skrumper inn litt og det blir en tiltagende pæreform kommer...

8

Jeg tror ikke det har noe å si. Tatoveringer er nok ikke noe en bryr seg om når både helse, kropp og sinn forfaller. Når jeg blir gammel sitter jeg der på gamlehjemmet som medlem av GrumpyOldMen-klubben. Da ønsker jeg ikke å sitte der som en blankpolert barbiedukke. Nei, da skal jeg stolt vise frem tatoveringene mine og fotelle alskens skrøner om mitt lange liv.
 
Jøss, DHL pleier alltid å ringe meg sånn 15-30 min. før de er i området. Hvis jeg da er på jobb i stede så kommer de dit å leverer. Må ha hatt en dårlig dag?

Stort sett greie erfaringer med DHL. Sikkert en travel rute i dag.

TNT derimot er verst i klassen når det gjelder dette.
 
Tilbake på danskebåten. Ingen buffet denne gang. I et naivt håp om å sitte i fred har vi plasser i loungen. Haha. Jeg har hatt stillere opplevelser på konserter, men det kan jeg leve med. Vanskeligere er det at folk oppfører seg på en måte jeg ikke hadde tolerert fra bikkjene mine: Søler rmat, kaster søppel, ingen kontroll på ungene sine. Etter å ha sett en kvapsete snørrvalp smøre matpakken sin - brødskive med salami- utover stolsiden foran meg, bestemmer jeg meg for å si fra til foreldrene når han begynner med nugattiskiven. Idet jeg reiser meg opp og ser henne, skjønner jeg at det ikke er noen vits. Slipp meg av.
 

Vedlegg

  • IMG_6682.JPG
    IMG_6682.JPG
    116,4 KB · Visninger: 0
#passengershaming

Folk i offentlig rom/transport/kollektiv osv. slutter aldri å overraske meg ;)

Tilbake på danskebåten. Ingen buffet denne gang. I et naivt håp om å sitte i fred har vi plasser i loungen. Haha. Jeg har hatt stillere opplevelser på konserter, men det kan jeg leve med. Vanskeligere er det at folk oppfører seg på en måte jeg ikke hadde tolerert fra bikkjene mine: Søler rmat, kaster søppel, ingen kontroll på ungene sine. Etter å ha sett en kvapsete snørrvalp smøre matpakken sin - brødskive med salami- utover stolsiden foran meg, bestemmer jeg meg for å si fra til foreldrene når han begynner med nugattiskiven. Idet jeg reiser meg opp og ser henne, skjønner jeg at det ikke er noen vits. Slipp meg av.
 
Du har vel karenstid lik feriert tid i utlandet før du kan klage på drittvær? :p
Fine 27 grader på dagen i Lillestrøm idag. Synd man sitter inne i Varemessen hele helgen..
Du rekker vel å si hei til oss som holder til i nærheten vel? (Så sant de som bor i nærheten slipper unna familien litt:p)