Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jaha? Mulig dette ligg over nivået til ein enkel fyr som køyrer Honda frå '88, men kvifor skal prisen auke så mykje? o_O Minnar litt om enkelte Rolex-annonser kor ein trugar med prisauke kvart augeblikk. :DVis vedlegg 47415

Det er forandringer i avgiftene, har ikke satt meg inn i detaljene siden jeg ikke skal kjøpe, men har skjønt det slik at noen modeller stiger i pris mens andre blir billigere.
 
Så drar vi fra Bergen!
Har vært her siden mandag uten å oppleve "ordentlig Bergensvær". Bare sol og sommer.

WP_20170630_12_23_22_Rich.jpg


8
 
Tatoveringer kan se vanvittig flott ut - men:
  • Menn: Tatovering på (lett) overvektige personer. Mindfuck. o_O
  • Kvinner: Tatovering(er) - ser billig og unclassy ut.
Og, når man blir 60år+ hvor teit ser ikke tatoveringer ut da.
 
Tatoveringer er IMO kunst på linje med mye annet. Og det er jo en måte å uttrykke seg på eller pynte seg om vil se sånn på det. Jeg har mange tatoveringer på kroppen og synes det er en del av meg og min personlighet. Jeg synes det er litt snevert å si at man må se sånn eller sånn ut for at det skal være "greit." Folk må jo få lov til å utrykke seg selv om de ikke lever opp til idealvekt eller er innenfor en viss alder. Jeg kan selvfølgelig være enig i at det ikke er alle som kler det like godt, men det får så være, det er mange som kler seg håpløst også :D
Kvinner er sexy med tatoveringer og når man er gammel så er man jo nettopp det, hvordan de tatoveringene ser ut når jeg sitter på aldershjemmet tror jeg at jeg blir rivende likeglad til :cool:
Legger ved et bilde av en mine for å vise at tatovering kan være kunst. I mine øyne naturligvis...
IMG_10291.png
 
Eg meinar no at bortsett frå Crocs må folk få kle seg og sjå ut omtrent som dei vil, men at det i nær framtid kan bli bra business å fjerne tatoveringar kan du ha rett i @Perilei . ;) Utsagnet om at det er "mindfuck" eller at kvinnfolk ser billige ut med tatoveringar får @Loevhagen stå inne for sjølv, og det gjer han åpenbart.. o_O
 
Over til noe viktigere: EASA og Airbus sin skjuling av data er virkelig kritikkverdig.

Hvis opinionen hadde like stort engasjement i en slik sak som i andre saker (f.eks tatoveringer) ville det vært politisk nybrottsarbeid.
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlingSG
Tatoveringer er IMO kunst på linje med mye annet. Og det er jo en måte å uttrykke seg på eller pynte seg om vil se sånn på det. Jeg har mange tatoveringer på kroppen og synes det er en del av meg og min personlighet. Jeg synes det er litt snevert å si at man må se sånn eller sånn ut for at det skal være "greit." Folk må jo få lov til å utrykke seg selv om de ikke lever opp til idealvekt eller er innenfor en viss alder. Jeg kan selvfølgelig være enig i at det ikke er alle som kler det like godt, men det får så være, det er mange som kler seg håpløst også :D
Kvinner er sexy med tatoveringer og når man er gammel så er man jo nettopp det, hvordan de tatoveringene ser ut når jeg sitter på aldershjemmet tror jeg at jeg blir rivende likeglad til :cool:
Legger ved et bilde av en mine for å vise at tatovering kan være kunst. I mine øyne naturligvis...
Vis vedlegg 47901

Bare en tanke som streifet meg:

Hvordan vil denne tatoveringen se ut om 30 år når bærerens overkropp skrumper inn litt og det blir en tiltagende pæreform kommer...

8
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Når man venter hjemme mens DHL melder :mad: "Delivery attempted; recipient not home"

Jøss, DHL pleier alltid å ringe meg sånn 15-30 min. før de er i området. Hvis jeg da er på jobb i stede så kommer de dit å leverer. Må ha hatt en dårlig dag?