F.P.Journe-tråden

Godt å høre at du ble vel tatt i mot hos F.P. Journe i Paris. Hadde selv et veldig hyggelig besøk i fjor sommer.
Synes chronométre souverain i rødt gull er hakket penere enn den i platina. Kombinasjonen med skiven og det røde gullet er bare så lekkert. Du vet at den finnes på lenke óg @thomask
Vis vedlegg 4291 Vis vedlegg 4292

Syyykt feit, elsker helgull og spesielt RG men den lenken? halooooooo i luken. Ser ut som en feilprodusert SMP300c lenke

Statusrapport F.P.Journe Service:

Klokken er nå trygt tilbake på armen min etter en tur til Genevé.

Det tok totalt 11 dager fra jeg sendte fra meg klokken til jeg hadde den på armen igjen. Dette inkludert forsendelse. Det må sies å være meget bra. Spesielt når man ser at det tar både måneder og år å få reparert en Jaeger Deepsea @FMS.

Tilbakemelding fra Journe:

Dear Haavard,

Your watch was sent back yesterday. Here’s the FedEx tracking : XXXXXXXXX

The entire watch case was replaced. The watch would have never left the company with this problem. Therefore, we don’t know where that problem occurred. Now your Chronometre Bleu is in perfect condition as it should be. Again we thank you for purchasing an F.P.Journe watch.

We hope to see you at our facilities in Geneva some time. Please give us a note in advance, then one of our watchmakers can arrange something for you.

Let me know when you receive the watch.
Have a nice day,

MONTRES JOURNE SA

Jeg liker veldig godt hvordan F.P Journe håndterte din situasjon @Havvo.
Jeg misliker at dette ikke er bransjestandarden i denne industrien.

Jeg minner om denne!

01-jpg.3926