Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Takk for det! Betryggende å kunne konsultere et forum som besitter mye kunnskap når man er i tvil om noe. Nå gjenstår det bare å overbevise kona om at penger i klokker er like bra (eller bedre selvfølgelig) som penger i banken.

Man har ikke noe glede av penger i banken, så det kan ikke sammenliknes. Tenk så hyggelig for kona og kunne se deg smile fra øre til øre, både morgen og kveld!;)


Fra spøk til alvor er kanskje en kombinasjon greit;)
 
Hei hei! :D

Jørgen her, en litt skolelei gutt som går siste året på v.g.s. Som alle andre her inne på forumet er klokker også min guilty pleasure hvis det er lov til å kalle det det? Er ganske ny i gamet og kan vel ikke enda kalle meg selv en samler, men jeg jobber med saken, J
 
Velkommen Jørgen!

Trikset om du er skolelei er å sikle på de dyre klokkene på finn.no som man uansett bare har råd til når man har slitt seg gjennom mange år med studier. (Om man da såklart ikke snubler over en slump med penger i ung alder)

Personlig har jeg brukt opp alle oppsparte midler på klokker, så min motivasjon for å fortsette skolegangen er å få inn mer penger:)

Uansett, velkommen skal du være:)
 
Velkommen til Jørg1.
Klokker er en fin motivasjonsfaktor til å skikke seg på skolen ja...;)
 
Så så så, gutter! Det finnes flere veier til Rom...

Velkommen Jørg1! Vi klarer å "skrape sammen" til noen klokker vi som synes det holdt etter videregående også;)
 
Velkommen ungdom!
Du er i "rett alder"...noe som innebærer mange, mange år til å kunne dyrke denne interessen.
Som noen kloke hoder i forumet har antydet og sagt før meg, så er utdanning, med en påfølgende hyggelig og lukrativ jobb, ofte grunnlaget til å kunne realisere drømmene etter som de vil dukke opp!

Lykke til! ;)
 
Velkommen Jørg1!

Er student selv igjen, etter å hatt en pause på to år. ;) Bare å stå på med det du bestemmer deg for å gjøre så får du fort råd til de urene du ønsker! :cool:
 
Hei hei.

Etter at jeg "ramla" innom Forumet, har jeg hengt her inne ett par uker. Jeg må si det er ett meget meget bra Forum.

Litt om meg selv. Heter Jan Egil. Er godt voksen.( Eller noen sier jeg aldri blir det) Mine hobbyer spenner seg fra Motorsykkel til Slektsforskning. Jobber som systemmontør for et stort Norsk firma.

Klokker har jeg hatt sansen for siden jeg var en liten gutt, men noen dyrking rundt emne kan jeg ikke si det har vært. Har samlet mye fra slekt, familie igjennom tiden..Lommeur, vekkeklokken til Oldemor osv :roll:

Jaja..Vinteren er lang. Ducatien venter på meg i uthuset..Jeg venter nå på en Seiko SKX007J fra Creation Watches.com..samt en Super Oyster fra William Jean. Det tror jeg kan bli en flott hverdagsklokke.
Hva som blir den neste? Aner ikke.

Jeg liker meg her!

Jan Egil.
 
Velkommen Jan Egil!
Gled deg til Seiko'en. Fantastisk klokke. Synd at lillebroren min har stukket av til militæret med min 009.

Marius
 
Ta det helt med ro, du er godt voksen! ;)
Det skremmende er at jeg begynner å fatte en interesse for "hvor jeg kommer fra" selv.. :p

Flott klokke du har i bestilling, kos deg her inne! :cool:

Når det gjelder slektsforskning, rousp, har forskere nettopp funnet ut at bergensere er nærmere beslektet med papegøyene enn de tidligere trodde ;)
 
Når det gjelder slektsforskning, rousp, har forskere nettopp funnet ut at bergensere er nærmere beslektet med papegøyene enn de tidligere trodde ;)

No shit... Se bare hvordan de peprer forumet med selvfølgeligheter og intetsigende pjatt;)
 
Dere to skylder meg et tastatur som ikke er fult av øl! :D

Om du sølte den ut fordi du ristet av sinne over de usaklige kommentarene over er jeg helt enig!

Men da jeg ser at du er fra Oslo regner jeg med at du lo ræven av deg, i så tilfelle kan du bare ha det så godt med det klissete tastaturet ditt! :p


Papegøyene du liksom...

Alle vet vi deler stamtavle med disse karene her:

Breiflabb-2007.jpg
 
Om du sølte den ut fordi du ristet av sinne over de usaklige kommentarene over er jeg helt enig!

Men da jeg ser at du er fra Oslo regner jeg med at du lo ræven av deg, i så tilfelle kan du bare ha det så godt med det klissete tastaturet ditt! :p


Papegøyene du liksom...

Alle vet vi deler stamtavle med disse karene her:

Breiflabb-2007.jpg

Vi kan kanskje møtes på midten? Tror vi sier denne, jeg

L3dpcDQvaW1hZ2UvP3NpemU9b3JnJmlkPTEwMDM3OCZmb3JtYXQ9anBn