Show us your Helson! - Helson Watches samletråd

Har hatt en Helson i bronse og en i brass/messing. Prøvd mye rart som egg, saltvann, eddik, tabasco osv. Ender alltid opped å reverser prosessen. Har en 42mm i messing på vei i posten og har bestemt meg for at den får være i fred:)

Har hatt en Helson i bronse og en i brass/messing. Prøvd mye rart som egg, saltvann, eddik, tabasco osv. Ender alltid opped å reverser prosessen. Har en 42mm i messing på vei i posten og har bestemt meg for at den får være i fred:)

Men du må innrømme at det er litt morsomt å eksperimentere litt da :cool: ?
Har sett litt på 42mm i messing.. En rimelig variant, og toll/forsendelse kan vel ikke være så skremmende høy heller?
Vurderer den selv :p

Men du må innrømme at det er litt morsomt å eksperimentere litt da :cool: ?
Har sett litt på 42mm i messing.. En rimelig variant, og toll/forsendelse kan vel ikke være så skremmende høy heller?
Vurderer den selv :p

Joda er morro alltså. Poenget er at jeg har tilslutt funnet ut at jeg liker best helt ny looken:) frakt er vel inkludert og man kan be de gutta sette hvilken verdi du ønsker. Men om det lurer noen hos fortolling er vel heller tvilsomt

Er det noen på TS som har skaffet seg en 40 mm i bronse?

Skulle gjerne sett de tre størrelsene 40, 42 og 45 sammen.

Ikke noe problem å lage flere av, min er 3-rings med sorte pvd ringer og en ekstra skinnkeeper. Ligger et bedre bilde av den på instagrammen min.

@wreckmaster NH35 er en velutprøvd arbeidshest fra Seiko, som holder tiden godt. Den Helsonen jeg har nå gikk -0,4 siste døgn, så det er godt innenfor.
Så jeg sier klin til :)

Skille

Det skulle vært krone i stål på denne, så ikke en ordinær NATO bryter så voldsomt, men tror dette kan bli en god kombinasjon i sommer :)