Solbrilletråden

Dyrt for at det skal være dyrt eller kvalitet.?

Serengeti er nevnt fleire ganger, Ikkje uten grunn. ;)
Spør du meg?

Isåfall mener jeg slanke, smale briller ikke digre greier. Altså ikke ny Sub men gammel slank.

Og jeg har på ingen måte tenkt å bruke masse penger nei

Hahaha edit, den var ikke til meg nei

Disse ble med hjem fra Taxfreen Larvik-Hirtshals.
RB4165 / "Justin"
2014-03-06_001_rayban_rb4165_710-13.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Jeg kjøpte meg nettopp Oakley Holbrook LX (med styrke i glassene, brilleslange som jeg er) - var først ute etter Wayfarer men disse blir litt for små for meg i originalutførelse siden jeg er så tjukk i hodet og jeg syntes ikke de tok seg godt ut i stor størrelse. Holbrook LX satt derimot perfekt, og med Green Tortoise-utførelse på rammen så det veldig ryddig ut. Jeg er veldig fornøyd - endelig kan jeg kjøre bil med solbriller!
TwAehDt.jpg

Hva syns folk om disse fra Persol?
img_art_PO_3046S_REFLEX_EDITION_24_57.jpg

Hentet de på posten i morges, men vet ikke helt om de passet min ansiktsform.. Mulig de dukker opp på TS marked senere :p

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
For ett par uker siden i Italia kjøpte jeg disse Maui Jim polariserte solbrillene. Veldig fornøyd med dem og de er mitt MJ par nr to. Har i tillegg Ray Ban og Police. Men disse tar mest nesetid for tiden :p

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Er jo tross alt på TS hvor armtid har stort fokus, så da ble uttrykket nesetid ganske passende følte jeg :p lol

Bruktprisene til Rolex er såpass lyse at man bør investere i et par gode solbriller allerede nå. ;)

Grrr. Jeg som akkurat hadde bestemt meg for at jeg hadde for mange solbrillepar allerede...

Jeg så Wolf of Wallstreet her for en tid tilbake, og med den selvkontrollen jeg har, ble det et par RayBans:cool:

Når mottak av tips/inspirasjon og bestilling smelter sammen til én handling = ingen impulskontroll.

Det var da som s@t@n - komplett Wolf of Wall Street-kit* bestilt fra Komplett. De vil inngå i rotasjon med :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool: andre par solbriller.

#hoarders

* De hadde ikke RB2140 902/57 så da ble det den "originale" Wayfarer i stedet. [/solbrille-OCD]

Redigert: