Solbrilletråden

10 % rabatt på alt hos otticanet.com i forbindelse med 13-årsjubileum.
Promotional code: celebrate
Bestilte akkurat et par oversized Clubmasters.
 
  • Liker
Reaksjoner: Guest571 og DJDAN
Noen som vet hvem som fører Serengeti i Norge nå som Sportagile ikke fører det lenger?
Røa Optikk er vel den eneste som importerer Serengeti fysisk til butikk. Han har ikke så mange modeller inne, men kan bestille.
Jeg måtte jo kjøpe modellen Sestriere Rootbeer:
gCXqpeb.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: gooner87
Er det noen som har forslag til butikk med bra utvalg av Persol? Tenker i Oslo. Jeg ser at Synsam er nevnt som forhandler av Persol, men hvilke av butikkene har et bredt sortiment? Evt andre kjeder? Synsam Storo var ikke så mye å skryte av...
 
Noen som vet om det er Dita forhandler i Norge?

Veldig lyst på Avocet Two i sort utgave.

img_art_AVOCET_TWO_BLK_SLV.jpg
 
Synsam Majorstuen , gå til Malene og spør om hjelp! Veldig bra utvalg av de fleste merker, og denne dama er ærlig og dyktig!
Handlet mine briller hos henne og kommer til å fortsette med det!
 
Vil anbefale alle å se 60 Minutes innslaget om Luxottica.
Ser det er flere her inne som sier at man ikke skal kjøpe fra motemerker, og at man skal holde seg til de "skikkelige" produsentene. Vel, sannheten er at så og si alle er laget på samme fabrikk. Ledet av en figur som lett kunne vært en skikkelig Bond-villain.

Jeg ante ikke at det var et monopol på solbriller i verden før jeg så denne videoen, gjorde dere?
Dog er det jo veldig lett å sammenligne med klokkeverden, Swatchgroup osv :)

Takk for at du delte den videoen. Nyttig. :) Så, da vet jeg litt mer enn da jeg sto opp i dag morges - og litt historie om egne solbriller; Ray-Bans Wayfarer.