Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Jeg kan ikke like at etter litt detektivarbeid viser det seg at en mulig selger (over dammen) ser ut til å være en scammer.. :(
Jakten på uret fortsetter :D

At min kones Reversolenke plutselig og umotivert faller fra hverandre.

Rislenke%20Reverso.jpg

Noe du våger deg på, @Arcticboy? Så vidt jeg kan se er alle delene der.

Edit: Han våget!

Redigert av en moderator:
Femte dagen med omgangssyke på 3 åringen og han blir faXX ikke kvitt det. For så at fruen ble smittet og hun kan gå i fødsel med nr to hvert øyeblikk.... :(

At Norwegian-pilotene ikke streiker lenger - det var så behagelig få reisende på Gardermoen under streiken :mrgreen:

Hvis man i en salgsannonse ikke skriver «forbeholder meg retten til å trekke klokken», har man da ingen rett til å trekke den?

Hvis man i en salgsannonse ikke skriver «forbeholder meg retten til å trekke klokken», har man da ingen rett til å trekke den?

Ha, ha - har tenkt det samme selv. Tullete ting:

a) forbeholder meg retten til å trekke klokken
b) sendes for kjøpers regning (når klokka koster eksempelvis 60.000 kroner)
c) sendes på kjøpers egen risiko (når klokka koster under 50.000)

:)

374-lion-facepalm-animal-facepalm.jpg

Ha, ha - har tenkt det samme selv. Tullete ting:

a) forbeholder meg retten til å trekke klokken
b) sendes for kjøpers regning (når klokka koster eksempelvis 60.000 kroner)
c) sendes på kjøpers egen risiko (når klokka koster under 50.000)

:)

374-lion-facepalm-animal-facepalm.jpg

Haha +1

Heavy tropical dial = skiven er junk
Has previously been polished = uberpolert
Pre-comex = hvordan kan jeg ha comex i annonsen min når klokka mi ikke har noe å gjøre med comex
Medium stretch bracelet / still life left in bracelet / serviceable bracelet = lenka er junk
Watch runs well = +-30 sek/dag
FT: kun bytte? hva er galt med cold hard cash?
Vurderer salg: vent til du har bestemt deg før du legger ut annonsen

Forbeholder meg retten til å være på den sikre siden.

Spørsmål: Finnes det folk som i etterkant vil påstå at "Hey - jeg så at du annonserte klokka, asså. Jeg krever at du selger den til prisantydning eller høyere!".
:
Vent litt.
:
Vent litt.
:
Prosesserer.
:
Snart klar.
:
Svar: Jeg innser at mitt spørsmål over var dumt. Folk finnes i alle stokastiske ytterpunkt. Men - jeg ville ikke tatt forbehold / disclaimere om slike ytterkanter i annonsene. ::)

Når du sender en hyggelig forespørsel til noen som selger noe på finn.no, der du spør om de kan tenke seg å la en gjenstand gå for en sum som er mindre enn hva de la det ut for, og tilbyr deg og hente og detaljerer betalingsmuligheter - generelt er skikkelig høflig.

Så svarer de bare:

"Nei."

Ikke noe mer - ikke noe mindre. Bare "Nei." - Hva #¤%¤ er galt med litt vanlig folkeskikk?

Når du sender en hyggelig forespørsel til noen som selger noe på finn.no, der du spør om de kan tenke seg å la en gjenstand gå for en sum som er mindre enn hva de la det ut for, og tilbyr deg og hente og detaljerer betalingsmuligheter - generelt er skikkelig høflig.

Så svarer de bare:

"Nei."

Ikke noe mer - ikke noe mindre. Bare "Nei." - Hva #¤%¤ er galt med litt vanlig folkeskikk?

Nå kan jo dette være et uttrykk for at selger har samme holdning (stiller samme spørsmål) når det gjelder prutere. Jeg sier "selger", ikke "jeg" :)