Man Flu is a crippling and debilitating disorder indiscriminately striking down male members of the human species without warning. The illness is often referred to pejoratively by female members of the species who are in fact immune from the illness as man flu is now known to exclusively attack the XY chromosome carrier. If Man Flu is kind enough not to kill the infected party it will definitely leave him weak, sick, hurting everywhere and in dire need of TLC.
@Lemen: drikk denne og du utsetter kroppen for en real detox, det værste skvipet av en vin jeg kan huske å ha smakt, kona "skulle bare prøve noe nytt, og denne så jo så gøyal ut" på polet, nei, denne kan jeg ikke like:
![]()
Får man spørre hva det var i pakken? For om dette var et ur, som jeg antar, så hadde den mannen fått smake neve.
Om jeg hadde klart å besinne meg(heller tvilsomt..), skulle jeg har gjort det til min misjon å sørge for at den mannen aldri satt sine bein i en postbil.
Hvilken side av byen var dette på?
Kan ikke like dette når man har vært hjemme med utsyn til innkjørselen (fra kontoret) når posten angivelig skulle ha vært her.
EDIT: Ringer posten, møter en hyggelig dame som ringer sjåfør og får han til å komme tilbake. Blir møtt av en fly forbannet bergenser som skjeller meg ut om at jeg ikke har rett til å ringe på han da han har vært her. At postsjåførene opererer med svarteliste og at jeg nå er på den. Avslutter det hele med å slippe pakken i bakken da han skal overekke den, og i Bergen er det selvfølgelig regn![]()
I pakken lå det en Speedmaster Professional som heldigvis var godt pakket inn, samt at den nye boksen til Omega pent sakt er DIGER. Ble litt paff der og da, og rakk nesten ikke reagere føre han kjørte videre (vedkommende gadd ikke å gå ut av bilen, så alt skjedde gjennom åpent sidevindu). Fikk tatt bilde av registreringsnummeret på bilen, og har sendt inn en lengre klage over e-post. Gidder ikke bruke mer penger på å ringe postens kundeservice når det mest trolig blir blåst vekk over neste kaffepause
Ytre Sandviken/Breiviken, så nå er jeg kongen av svartelisten på denne siden av byen![]()
At innerfor i lommer av og til henger seg opp i glidelåsen.