He, he - nei. Jeg ga han tillatelse til å benytte bilder vederlagsfritt.
Noen av de andre trykkene han har laget kunne jeg tenkt meg i et kontorinteriør.
De var fine! Hvorfor er alle jeg har lyst på utsolgt?????
He, he - nei. Jeg ga han tillatelse til å benytte bilder vederlagsfritt.
Noen av de andre trykkene han har laget kunne jeg tenkt meg i et kontorinteriør.
Jeg bestilte meg et bilde herfra. Sliter litt med å selge inn til fruen hvor vi skal henge opp et Datejust bilde
http://tickerart.bigcartel.com/products
Spørs jo veldig hvem man henvender seg til. Sikkert nok personer under 50 som kunne tenkt seg nasjonalromantiske oljemalerier dersom plass og økonomi tillot det (les: meg)Det er spennende å følge kunstmarkedet for tiden, generasjonsskiftet fra våre foreldre til våre barn er radikalt. Har du en sønn eller datter på 22 vil de ha Street-art, besteforeldre og foreldre klarer ikke få gitt vekk Widerberg eller Weidemann om de prøver. Gode store oljemalerier fra nasjonalromantikken kan knapt selges til noen under 50.
Spørs jo veldig hvem man henvender seg til. Sikkert nok personer under 50 som kunne tenkt seg nasjonalromantiske oljemalerier dersom plass og økonomi tillot det (les: meg)
Dagens A-magasinet har en interessant artikkel: "Kunsten å finne sin gode smak" "Penger er ikke nok. Du må ha den rette smaken for å kjøpe kunst. Det får du på kveldskurs."
Virker som du har oversikt. Jeg har 2 mindre oljemalerier av Rumohr, men aner ikke hva disse har av verdi, noen tips?Det eneste jeg savner for øyeblikket er et stort oljemaleri av Rumohr. De jeg har likt til nå har dessverre vært for dyre, og det kommer selvsagt ikke til å forandre seg
De kommer også med hva som er hot og not: http://www.aftenposten.no/amagasinet/Dette-er-kunstnerne-du-bor-kjope-verker-av---og-de-man-godt-kan-styre-unna-7812317.html
Street art er ut folkens. Byr dere en orange monster for en bunke Pøbel, Dolk etc.......
Virker som du har oversikt. Jeg har 2 mindre oljemalerier av Rumohr, men aner ikke hva disse har av verdi, noen tips?
Virker som du har oversikt. Jeg har 2 mindre oljemalerier av Rumohr, men aner ikke hva disse har av verdi, noen tips?
Måtte dele denne, synes både motivet og fargene gjør den sterk og flott. Canvas, 100x100cm
Gold Edition "King of Chess" av LaStaa til venstre.