Og i konkurransen "Verdens styggeste umodifiserte klokke" har vi nå følgende bidrag

J

jayeff

Guest
Tissot Rockwatch (ja, den finnes også i rosa)

P1020279.JPG

Tissot Woodwatch

DSCF5811.JPG

Hehe... Skal man først ha en stygg klokke, så bør det i det minste være en GOD klokke som er verdt noen kroner :p

For å bevise at du er en målbevist idiot som virkelig kan det å bruke pengene dine på styggest mulig greie av høyest mulig kvalitet? :p

FØRST.. jeg er helt enig i at både rock watch og wood w. ikke er noen glansbilder se på når det gjelder ur.

MEN, spesielt rock watch er et ur som er blitt et viktig ur i Swatch group`s historie.
Dette uret ble designet av Nicolas Hayek "himself".

Dette er et ur som er begynt å bli meget ettertraktet, spesielt etter ovenfornevntes død, da dette er et av de få ur hvor alle faser (ide/design/utvikling) stammer fra Swatch groups grunnlegger.

Men igjen.. ikke det flotteste uret, men et ur som faktisk fortjener uovertruffent med respekt, da dette var MEGET nyskapende i sin tid.

Når jeg tenker meg om litt angående denne Wood Watch, så må det jo være festlig å gå til urmaker med den og levere den for reperasjon grunnet råte i kassen :D