Klokkespotting

Eventuelt slitt den av armen hans å løpt. Fantastisk lekker klokke, hva er listeprisen i norge? Mellom 500.000-1.000.000 vel ?

Og i denne prisklassen er det kun ett klokke merke som gjelder Patek Philippe.... Alt annet er som å kaste penger ut av vinduet ;)

Regards :)
AW
 
@Frik: Fint skal det være på Frogner...

Jeg ansatte ny vaktmester i sameiet. Han stiller med Rolex Explorer II.
 
Snart ferdig med Anne Holts siste bok "Flimmer". Her er det bl.a. referert til en Tag Heuer Monaco på krokodilleskinnsrem (s. 312). Ble litt håpefull da det senere i boken også ble referert til et dyrere armbåndsur, men ikke noe merke denne gangen.

Dette er vel strengt tatt ikke en "klokkespotting", men like fullt artig at hun refererer såpass detaljert til en klokke som, for den gemene hop ikke vekker den helt store interessen :)
 
Snart ferdig med Anne Holts siste bok "Flimmer". Her er det bl.a. referert til en Tag Heuer Monaco på krokodilleskinnsrem (s. 312). Ble litt håpefull da det senere i boken også ble referert til et dyrere armbåndsur, men ikke noe merke denne gangen.

Dette er vel strengt tatt ikke en "klokkespotting", men like fullt artig at hun refererer såpass detaljert til en klokke som, for den gemene hop ikke vekker den helt store interessen :)

Da må du lese Jo Nesbøes "Hodejegeren" der er det også litt morsom klokke "spotting", litt feil bruk av begreper som tourbillion, men uansett kult å lese.
 
Da må du lese Jo Nesbøes "Hodejegeren" der er det også litt morsom klokke "spotting", litt feil bruk av begreper som tourbillion, men uansett kult å lese.

Den er lest for lengst ;)

Det samme er "Frelseren", som Krille refererer til.
 
Frelsereen har jeg ikke lest ennå, tror det er den eneste Hole boka jeg ikke har lest.
 
Leste nettopp ferdig American Psycho, Rolex ble nevnt flere ganger men uten noe nærmere beskrivelse desverre. Forøvrig en syk syk bok :p Ellers er jo Wonderboy en fin bok for klokke "spotting"
 
En liten godsak spottet på armen til Sigrid Bonde Tusvik sin nye flamme!:p:p:p
1288181477980_2.jpg
 
Spottet en Yachmaster på 12 trikken i Oslo nettopp og en Breitling Chrono...xxx på fruktmannen på rema 1000.
 
Mystery solved. Det er nok en vanlig stål AP ROO VOLCANO.
Tok med klokken min bare for illustrasjon, eller sammelikning ;)
Hva er det Gamst Pedersen har her da?

DSC_1460.jpg



Kan se ut som en AP ROO Volcano i gull, men finnes de i gull? Eller er det en av Hublots uendelig mange Limited Editions?
 
Jepp, Gamsten har bytta ut Technomarinen. Jævli fet klokke forresten,
jeg vurderte lenge denne før jeg gikk for den litt mindre fargesprakende
"Rubberclad" Neste drøm og oppfylle blir en ROO LE med det nye
in-house verket:D
 
Var I Strømstad på fredag for 6 dager siden for å sende Navitimeren. Stoppet innom Nordby på veien hjem. Ble gående bak to menn fra Øst-Europa. Han ene hadde på seg en blingy kronograf fra Breitling (tror det var en SA). De diskuterte litt frem og tilbake, men av det jeg oppfattet skrøt han av hvor lett det hadde vært å true til seg klokken en kveld ute på byen.:mad::mad:

Jeg brettet jakken godt over Explorer 2 for å si det slik.:(
 
Jeg møtte en bekjent tidligere i dag. Han hadde på seg en submariner 1680.
Den var i meget pen stand. Han hadde kvitteringen og alt hjemme. Kjøpt ny hos Alf Lie for kr5250 i 1979 da han var 19 år. Morsomt:)
 
Var innom Bjerke i går kveld. Masse folk, en helt sprø gjeng, men vanvittig mye fine klokker!

Tror jeg skal ta turen innom der oftere på kveldstid!
 
En Patek her, en Patek der... whats the differende. Fyren tjener jo ca. 12 mill NOK per episode 2 and a half men :p