17.mai, hvilket ur blir å se på ditt håndledd?

Lekkert @Anders :)

Blir Jaeger her og, men blir nok med Norgesnatoen.

8696082610_e118e07d16_z.jpg

Det var et fryktelig fint bilde (og klokke)!

@andersmp: med litt duct tape får du sikkert festa Norges-natoen til PP'n din også:p

Redigert av en moderator:
Fantastisk ren og stilpen combo for en 17.5, @Thomas. :)

Og for de dødelige så er det jo fullt mulig å modifisere en Pepsi med Explorer II skiva:

Pepsi.jpg

@Loevhagen
Fantastisk bilde av pepsien din :)

Her er det vel moddet med Exp II visere også. Med andre ord en photoshop mod. Men blir kult.
Og bildet ditt av JLC med norgesnato får meg til å angre salget......

Og bildet ditt av JLC med norgesnato får meg til å angre salget......

Som andre av fem/seks eiere (midas m, genta, EAS, lyngutt, Mogens, ?) av denne klokken ila et år etter uttak hos Tidemann (dog ikke Thomas' sin) må jeg si meg enig... Den er virkelig fin!

Som andre av fem/seks eiere (midas m, genta, EAS, lyngutt, Mogens, ?) av denne klokken ila et år etter uttak hos Tidemann (dog ikke Thomas' sin) må jeg si meg enig... Den er virkelig fin!

Litt av en rundbrenner, hehe. Jeg sliter med å skjønne hvorfor Memovoxen har hatt såpass mange eiere siste 12 mnd, og hvorfor den ligger så lenge ute til "gi bort pris" før den blir solgt.

Jeg kjøpte min hos Tidemann for ca to år siden, og den er sementert fast i samlingen :)

Det blir nok denne på meg forhåpentligvis på ny Norgesnato

20140515_134405_zps0b879f98.jpg

Ellers så skal jeg nok klare meg med Nessuno strapen min :)

Litt av en rundbrenner, hehe. Jeg sliter med å skjønne hvorfor Memovoxen har hatt såpass mange eiere siste 12 mnd, og hvorfor den ligger så lenge ute til "gi bort pris" før den blir solgt.

Jeg kjøpte min hos Tidemann for ca to år siden, og den er sementert fast i samlingen :)

Har lurt litt på det samme selv. Tenker kanskje det har noe med alderen til kjøperne. Unge, sportslige, trendy og maskuline (uten å hverken snakke ditt eierskap ned eller referere til deg @Thomas!) - med behov for røffere sportsur, alla, ja la meg for eksempelets skyld si: Rolex (både Midas M, EAS, Lyngutt og jeg gikk iallefall dit:confused:) Og i den alderen tilsier gjerne ikke økonomien at man kan ha et så flott ur liggende til de store anledninger.

Uansett så syns jeg Memovoxen er et av de flotteste dressurene. Den artige og brukervennlige komplikasjonen drar enda mer opp. en perfekt 17.mai-klokke! Still alarmen på 0755 og vær forberedt på flaggheis! Signe kongen.

:p