Klokkespotting

Hvertfall rosegull på skinn rem. Uten chrono, Sikkert en av de 1000 forskjellige Big Bang modellene som har kommer ut.
 
For meg så det ut som en skinrem som hadde en slags skrift "svidd" inn, men men. Klokken er sen så øynene er trøtte
 
Hvertfall rosegull på skinn rem. Uten chrono, Sikkert en av de 1000 forskjellige Big Bang modellene som har kommer ut.

Det er vel denne?

1416916gross.jpg


Hublot Big Bang King - Chocolate Rose Gold på gummirem.

Ser en 2010-modell ligger på ca 30 000 USD på nettet. Altfor mye bling etter min smak, og med sine 48 mm ser den altfor stor ut for godeste Aksel. Er vel sikkert Tone som har plukket den ut for ham :D
 
Der har vi den der vettu, velkommen til forumet, god start!

Ikke veldig fin klokke, den krona er jo helt syk!
 
Mitt engelske favorittlag, Aston Villa, presenterte sin nye manager i dag, franskmannen Gerard Houllier. Det er kanskje litt vanskelig å se på dette bildet, men det ser utvilsomt ut som mannen også har god smak når det gjelder klokker:


0,,10265~9037386,00.jpg


Dette er vel en AP Royal Oak Offshore, om jeg ikke tar feil? I så fall, noen som ser hvilken modell det er snakk om?

BTW, mens vi er inne på temaet fotball og AP - så nylig et intervju med Gamsten, med en Volcano på lanken. En av mine absolutte favoritter (Volcano'n, ikke Gamsten).
 
Aquatimer på toget i dag morges. Og en sub på jobben. Syntes rolex begynner å bli lekkert...
 
Mitt engelske favorittlag, Aston Villa, presenterte sin nye manager i dag, franskmannen Gerard Houllier. Det er kanskje litt vanskelig å se på dette bildet, men det ser utvilsomt ut som mannen også har god smak når det gjelder klokker:


http://www.avfc.co.uk/javaImages/4a/e6/0,,10265~9037386,00.jpg

Dette er vel en AP Royal Oak Offshore, om jeg ikke tar feil? I så fall, noen som ser hvilken modell det er snakk om?

Det er nok ikke en AP, men en Hublot.
 
Spottet på Centra Majorstuen: Ung blond jente i kassakøen, med Rolex two-tone oysterlenke, rakk ikke identifisere klokken. Diskuterte høylytt Burberry-vesker med en jente som stod i kø i neste kasse.
 
Sånn er det når far betaler vet du;) Observerer selv til stadighet unge menn med fars gamle Datejust:p