Er jeg en useriøs kunde???

Dette hørtes ikke så bra ut, men jeg var innom Bjerke i går og fikk se de to Radiomiren de har inne; en 424 og 183.
Helt super service, ikke noe å klage på. Alle spørsmål ble besvart og sjekket opp.
Så de har nok noe å lære på å svare på henvendelser per mail, men møt opp fysisk så skal du ihvertfall få prøvd klokkene.
Som flere har sagt hadde jeg ringt å lagt inn en bestilling:D

I mine øyne en litt klønete behandling av en potensiell kunde. Jeg hadde besvart endel mailer for å få solgt en klokke til 40-50 tusen. Mulig Panerai er i det lavere prissegmentet deres og derfor ikke blir like godt prioritert ;)

-V

I mine øyne en litt klønete behandling av en potensiell kunde. Jeg hadde besvart endel mailer for å få solgt en klokke til 40-50 tusen. Mulig Panerai er i det lavere prissegmentet deres og derfor ikke blir like godt prioritert ;)

-V

Helt FEIL uansett… Fornøyde kunde som kjøpe et eple i dag, er kunden som kanskje kjøpe 10 i morgen…
Når mann driver en butikk, "Kunden Er Kongen" Ferdig med det: Det er en av de eldest lov i menneskes historie.
Veksling, bytting, selging, kjøping har eksistert siden solen skinner på oss.
Som jeg sagt før: Dårlig rykter sprer seg som brann i tør gress og skader mye, spesielt nåtider med internet og forumer.
Bare med det topic har han tapt mange kunder: Smart!
Hvis mann forstår ikke det, bør mann finne seg jobb på likhus hvor kunden er alltid fornøyd og klagger aldri uansett behandling…
Jeg høre kanskje nådeløs men bransjen er det og konkursen kan ikke alltid klandres på internet og liksom utro-kunder.

Svært dårlig reklame for Bjerke.

Det kan da umulig være så mye mail at man må vente flere uker for å få svar. Sikkert helt mulig å gjennomføre i lunchen..

Hey

Hei,

Kan også legge til at jeg har kontaktet Bjerke via mail i forbindelse med tilgjenglighet/pris på Panerai...men null! (0) svar.
Jeg handler ur der jeg finner den beste service/utvalg/pris og med få unntak blir dette ofte (skal jeg si "dessverre") i utlandet.
Anyway - en tilbakemelding skader ikke - positivt eller negativt. Det gir et positivt inntrykk.
Og uansette kjøp eller ikke, så må jeg nok dessverre si at kundeservice-følelsen er sterkt fraværende her :(

BT

Jeg kjøpte meg en 312 for en stund tilbake. Ble ikke imponert over kundeservicen, jeg satt over full pris og sende på mail adresse \ navn og rykte. Så fikk jeg svar tilbake etter noen dager at jeg måtte sette over 300 kr for at de skulle sende den til meg.

Jeg kjøpte meg en 312 for en stund tilbake. Ble ikke imponert over kundeservicen, jeg satt over full pris og sende på mail adresse \ navn og rykte. Så fikk jeg svar tilbake etter noen dager at jeg måtte sette over 300 kr for at de skulle sende den til meg.

Haha, hva? Du betaler fullpris for en 312 og de spanderer ikke frakt på klokken engang? :confused::confused::confused::confused::confused::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ha ha, for en butikk!
Dette, i kombinasjon med høye priser og skremselspropaganda for å få folk til å ikke handle av andre, er faktorer som gjør at Bjerke skal få det tøft den dag deres turistsalg, særlig til asiater, faller bort...

Haha, dette blir bare for dumt! Jeg har god erfaring med behandlingen jeg har fått i butikk,
men oppsumeringen her for fjernsalg blir jo bare idiotisk. Husker jeg mailet dem for et tilbud på en 116610 for et par år siden og da var frakten poengtert i første mail i tillegg til fullpris. Konklusjonen må jo være at at butikken ikke trenger disse salgene

Drøyt.....

Selv har jeg bare handlet på Bjerke mens jeg har vært i butikken. Jeg har ikke noe kundeforhold utover det vanlige, men jeg har fått god service hele veien. Hadde også min 328 til regulering, den var ferdig til avtalt tid, og til 25% av den forespeilede prisen:) Har også sendt mail ang service/lenkeledd osv, og fått raske svar. Ikke Lervik-raskt, men ganske raskt.

Then again - I might have been lucky:)

Skille

Nei, du har på ingen måte oppført deg useriøst, og du burde vært bedre ivaretatt av Bjerke.
Jeg hadde nesten utelukkende hørt negative ting om Bjerke, og har derfor blitt positivt overrasket over den servicen jeg har fått.

Bjerke bør like herlig huske på at en misfornøyd kunde sprer sin "galle" videre til i snitt 11(?) stk, mens en fornøyd kunde sjelden videreformidler den gode opplevelsen sin til noen:)

Haha, dette blir bare for dumt! Jeg har god erfaring med behandlingen jeg har fått i butikk,
men oppsumeringen her for fjernsalg blir jo bare idiotisk. Husker jeg mailet dem for et tilbud på en 116610 for et par år siden og da var frakten poengtert i første mail i tillegg til fullpris. Konklusjonen må jo være at at butikken ikke trenger disse salgene 

... eller at husleia er i høyeste laget.

Leser til stadighet om mindre positive opplevelser med Bjerke.

Jeg tenker; er de klar over at det "snakkes" om dem?

Jeg ville vært veldig overrasket om de ikke fulgte litt med på hva som skrives om dem på nett. Nå er ikke Tidssonen megaranket hos Google, men jeg vil tro at en del av det som skrives her vil dukke opp om man googler litt etter kunders erfaringer med Bjerke.

Jeg vet at de lever veldig høyt på asiatiske turister for tiden, men det er litt rart at de ikke pleier hjemmemarkedet mer. Jeg har ikke noen særlig erfaring med dem, men om det som skrives her stemmer, har de opplagt et noe spesielt forhold til kundeservice. Er særlig sjokkert over at de ikke engang vil spandere frakten på et kjøp >50000!

Redigert:
De burde jo selvfølgelig følge med på hva som sies om dem på nett, men hvis denne tråden er representativ for hvordan de forholder seg til internett, tror jeg det er litt for mye å forlange..