Klokkespotting

Robert Kyosaki er også paneristi.
26E9890E-2440-459D-8166-FAF5145F88B4-2809-000003257137E631.jpg

Mye rart å spotte på Ullevål i kveld, men av det bedre var en stor og blank Breitling på lenke, Rolex TT datejust med massivt strekk og en stål Hublot.

16618 blå skive på Vindern i dag, ikke så ofte jeg ser helgull på lenke. Flott klokke!

Jogget forbi en som virket kjent idag, men som jeg ikke klarte å p(l)assere.
Uansett, han hadde panerai 111 og ble spottet ved krysset Karl Johan og ring 1 ved National.

Kan ha vært noen her, virket som om han dro kjensel på meg og... GTG deltager muligens? Pokkern...

Så World War Z i går. Hvilken klokke skal man ha på seg når verden er i ferd med å overtas av zombier?

Brad Pitts valg var iallfall Terra Cielo Mare Orienteering PVD. En ganske så kul og barsk klokke og en veldig underholdende film.

Brad-Pitt-Watch-World-War-Z-Terra-Cielo-Mare_zps453ac2e5.jpg

1010859_628162733874810_1092739362_n_zpsc77abeec.jpg

Hassan El Fakiri tok livet med ro utenfor en Deli idag, han virket deprimert over å nok en gang ha blitt ydmyket på fotballbanen.. På armen kjørte han en Luminor.

Livet som bergenser er tungt til tider..

Herremann i sin beste alder vurderte idag nye range Rover sport mens jeg var i samme butikk. På armen satt en rosegold hublot big bang chrono.

Herremann i sin beste alder vurderte idag nye range Rover sport mens jeg var i samme butikk. På armen satt en rosegold hublot big bang chrono.

Det må definitivt være @Hopalong du så , er ikke han RR-mann på sin hals? Og klokken er vel sikkert noe han har i boksen et sted.

;)

Redigert av en moderator: