Klokkespotting

Oh oh... Betyr dette at TS medlem X møter TS medlem X og X for å prate dritt om X, og kansje flere X`er? Har vi en norsk Dialo_2 skandale som blåses opp av dimensjoner nå!?
 
3-dagers messe i Frankfurt gav ikke få klokkeblikk fra min side, spottemekka!

Satt i møte så fikk ikke tatt bilde, men denne var virkelig lekker. Her snakker vi blikkfang:
DSC_0086.jpg
 
Gull GMT med svart bezel, en Pepsi, en Hulk og en hvit Navitimer på flyplassen i Nice igår :)

Spottet også en Big Bang på armen til en gutt på kanskje 16. Fikk ikke sett nøye, men gjetter på at denne var falsk. Med mindre far driter penger ..
 
Som regel koser jeg meg i stillhet med noenlunde subtil spotting, men idag kunne jeg ikke dy meg - og kommenterte en persons flotte ur. Hva skjer - joda, falsk.. Sosialt svei det godt... Heretter blir det tilbake til anonym spotting
 
Sushibildet er herlig...

-Du vet vi får besøk langveisfra på Tirsdag?Har du tenkt noe på mat eller?
"Har ikke rukket å tenke på det enda. Men hva tror du han spiser da? Er det noe han ikke liker liksom?"
-Hvis vi kjøper sushi så er vi jo ganske "safe"?
"Enig, ring Nodee og bestill sushi.
 
Sushibildet er herlig...

-Du vet vi får besøk langveisfra på Tirsdag?Har du tenkt noe på mat eller?
"Har ikke rukket å tenke på det enda. Men hva tror du han spiser da? Er det noe han ikke liker liksom?"
-Hvis vi kjøper sushi så er vi jo ganske "safe"?
"Enig, ring Nodee og bestill sushi.

LOL @Entropy

Ser ikke ut som mr Hindar har superdreisen på å spise med pinner.
 
Redigert av en moderator:
Sushibildet er herlig...

-Du vet vi får besøk langveisfra på Tirsdag?Har du tenkt noe på mat eller?
"Har ikke rukket å tenke på det enda. Men hva tror du han spiser da? Er det noe han ikke liker liksom?"
-Hvis vi kjøper sushi så er vi jo ganske "safe"?
"Enig, ring Nodee og bestill sushi.

Når man nettopp har kjøpt laks for nesten 9 milliarder kroner er det vel like greit å smake litt...

Noen som vet hva gullklumpen er?
 
Yachtmaster på france-natoreim på bilselger som leverte ut bilen min i dag, er du her? Glemte å spørre in the heat of the moment:p
 
Patek 5712R på CEO i Mærsk under dagens kapitalmarketsdag. X antall Daytonas hos analytikerbestanden i publikum til å bleknet...
 
Redigert: