- Medlem
- 26. mai 2013
For så vidt enig.....men bilde er et krav når man eier en flott klokke![]()
Det er greit nok det, men kan du forklare hvordan jeg får det til?
Redigert:
For så vidt enig.....men bilde er et krav når man eier en flott klokke![]()
Den er grei nok det, men kan du forklare hvordan jeg får det til?![]()
Den er grei nok det, men kan du forklare hvordan jeg får det til?![]()
Skal selvfølgelig innrømme at det blir litt skryting blant klokkekjennere som jeg ikke har noe forhold til her på forumet, men du vil nok fortsatt ikke se meg stå og skryte på en fest til folk jeg kjenner.
Har tatt et bilde som selvfølgelig skal publiseres, men kan noen forklare hvordan jeg limer det inn? Klarer ikke kopiere, og hvis jeg trykker på insert image får jeg bare URL, og bilde ligger jo selvfølgelig på dataen. Anyone who knows?
Sånn, dere får være litt tolmodige med meg hvis det ikke funker, men her er ett forsøk.
imgur: the simple image sharer
Her er bildet:![]()
![]()
Hummm. Vil gjerne se flere bilder av denne.
Pøs gjerne på med data/specs på uret.
Hummm. Vil gjerne se flere bilder av denne.
Pøs gjerne på med data/specs på uret.
Skal se om jeg får tatt litt flere bilder, det der var bare ett jeg hadde liggende på mobilen. Her er link til Ulysse sin side med info om klokken: 279-80 • Ulysse I Limited Edition • Archive • Welcome to the Ulysse Nardin collection • main*•*Ulysse Nardin*•*Le Locle*•*Suisse*•*Swiss Mechanical Watch Manufacturer. Ellers er kassen i platina, platen er sølv, remmen er ekte alligator skinn med en tynn metall plate inni for å holde formen, og klaspen er i hvitt gull. Er limited til 350 stykker.
Page not found
![]()
Funker fra PC, så det er nok noe krøll med mobilvisningen hos UN.
Et must med Rolex ???? Hva er en Rolex? Sitter den på verket et sted?
Frode.