Posten er en skam

Sendingen er forsøkt levert, men leveransen kunne ikke gjennomføres. Mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret
30.05.2012 10:44 *

Herlig. Vært hjemme i hele dag. Har selvsagt ikke hørt noe fra Posten :evil:

Haha, tidenes gjenopplivning. :p

Dette med "forsøkt utlevert, mottaker var ikke hjemme" tullet har jeg også opplevd. Har vært hjemme og ventet, og ingen har forsøkt å ringe på døren, men allikevel fikk jeg denne meldingen. Lurer på om det er en måte de tar igjen tid på, om de er litt bakpå og trenger å lempe en mengde pakker over på et postkontor for å rekke tidsfristene for dagen...

Det tilhører heldigvis sjeldenhetene, men at de ikke orker å ringe på døren engang har skjedd 4-5 ganger nå. Begynner å bli litt oppgitt.

Kjipt! U1000 på vei? ;)

Å nei, det er ikke så stas. Bare litt accessories ;)

Hadde det vært en Sinn fra Tyskland (UPS) så hadde de bare lagt den på trappa di. Skjedde med meg, midt i ferien min ! :confused:
Så det er ikke bare Posten som har svin på skogen.

De ringte faktisk på døren min og jeg rakk å vri om låsen kaste meg ut døra, da var postdama på vei inn i bilen og så sjokkert ut og sa "oi jeg trodde ikke du var hjemme" bestemte hun seg for det når hun gikk på jobb tro:confused:
Hadde jeg vært på dass hadde hun kjørt, posten er helt håpløst.

Hadde de fått litt mer konkurannse så måtte de vel trappet opp på service..

Jeg har sendt klage et par ganger, er som å rope i et digert høl.

Fantastisk kommentar. Der fikk jeg dagens første latter, takk for den! :) on topic: posten er til tider håpløs. Jeg har heldigvis ikke vært utsatt for samme hårreisende kundebehandling som flere her inne, men jeg har absolutt ikke full tillit til dem.

De ringte faktisk på døren min og jeg rakk å vri om låsen kaste meg ut døra, da var postdama på vei inn i bilen og så sjokkert ut og sa "oi jeg trodde ikke du var hjemme" bestemte hun seg for det når hun gikk på jobb tro:confused:
Hadde jeg vært på dass hadde hun kjørt, posten er helt håpløst.

Hadde de fått litt mer konkurannse så måtte de vel trappet opp på service..

Posten en den største værna bedriften i norge...

Alle som ikke fikk seg jobb et annet sted jobber der. Disse post i butikk greiene er helt håpløse kunskaps nivået der er litte om ikke fra værende.. :D

Sist jeg skulle sende ekspress over natta måte jeg innom 3 post kontor fordi den enten ikke viste hva det var eller ikke hadde det. utrolig...

Posten fastholder tittelen som udugelighetens høyborg.
Hvorfor gidde å betale for express over natten?
Og hva f**n mener de med leveringsgaranti? #@&%?!! Bullshit!:mad:

Ser at de oppdaterer sporing med "forsøkt levert" uten at de blodfattige døgeniktene har forsøkt å levere noe som helst.

Regner med at det er et par postenansatte som fikk en dårlig dag på jobb etter å ha hatt meg på telefonen i dag.

Ser at de oppdaterer sporing med "forsøkt levert" uten at de blodfattige døgeniktene har forsøkt å levere noe som helst.

Regner med at det er et par postenansatte som fikk en dårlig dag på jobb etter å ha hatt meg på telefonen i dag.

Opplevde dette jeg også forrige fredag. Sendte en skriftlig klage, og har ikke hørt noe mer.

Vet ikke hva du sa @UJU , men han som kom hit virket ikke videre fornøyd. Men det er fader meg på sin plass når de ikke gidder å gjøre jobben sin. Men det begynner vel å bli på tide at de får litt konkurranse...

Redigert av en moderator:
posten har konkurranse på de produktene som det refereres til i denne tråden.
dog har posten har monopol på brevsendinger under 50g

posten har konkurranse på de produktene som det refereres til i denne tråden.
dog har posten har monopol på brevsendinger under 50g

Posten fikk dog bygd ut nettverket sitt av kontorer i tiden der det i praksis var som eneste aktør å regne. Husk forøvrig da televerket ble telenor og fikk hele det eksisterende kobberfastnettet gratis i gave hos staten som største eier.

Ikke akkurat det man kan kalle rettferdig konkurranse. Samtlige av norges postkontorer skulle gått ut på anbud for lenge siden.