Callahan
Støttemedlem
Første som slår meg er at uret er lite. Å kalle det "midsize" var nok riktig for en god del år siden. Min bedre halvdel trives best med større DJ.
Grei samling...me gusta!
![]()
![]()
![]()
Er det sånn å forstå at vi holder oss unna selgere fra Italia? Mener det har vært kommentert før at det ofte fører til mye tull...
Det er sikkert mulig at ting er på stell der og at ur kan kjøpes, men å "kjøpe en selger" derifra krever en hel del mer enn en vanlig.
På eBay har mange salg og shipping Worldwide men har tatt unntak for alkurat Italia og obskyre småstater.
Håper terskelen er lav her ...
Aldri skjønt hvorfor Speedy ("Måneklokke") foretrekkes med manuellt opptrekk selv i 2013,
men så våknet realfaget i meg - er det tilfelde at en rotordriven klokke ikke skulle lade i vektløst tilstand? (Makes sense)
Noen som vet hva er policy'en til PayPal, tilfelle rottefelle, man mottar en boks med gråstein istedetfor klokke?
Ikke aktuelt på lange tider men kjekt å vite at det går. Ser for meg at den kommer til å se rufsen ut med tiden. Svært så blanke disse stålurene er...@ Chronodiver: kan ikke tenke meg at det vil være noe problem. Jeg ville sendt en mail til Lervik og spurt.
Lykke til!![]()