Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Bjerke tar ikke engang telefonen når jeg ringer, så fu** dem.

Det høres ut som litt av et prosjekt, ja. Nå er ikke jeg ute etter en ROO, den har jeg ikke blitt fortrolig med enda, men ifølge Greg kan dette skje på et hvilket som helst tidspunkt i livet, så vi får se.

Er også veldig glad i RO slik den er med original lenke, men det er jo alltid artig med litt variasjon.

Det høres ut som litt av et prosjekt, ja. Nå er ikke jeg ute etter en ROO, den har jeg ikke blitt fortrolig med enda, men ifølge Greg kan dette skje på et hvilket som helst tidspunkt i livet, så vi får se.

Er også veldig glad i RO slik den er med original lenke, men det er jo alltid artig med litt variasjon.

Kjøpt settet fra APbands hvis du vil ha klokken på rem før bryllupsdagen til Secondman...:eek:

Liker ikke

Liker dårlig at klokka jeg bestilte fra creationwatches.com har havnet i Trondheim, når det skulle vært her oss meg i Fredrikstad.

Hva skjer æ??

Ikkebra.jpg
[/IMG]

Liker dårlig at klokka jeg bestilte fra creationwatches.com har havnet i Trondheim, når det skulle vært her oss meg i Fredrikstad.

Hva skjer æ??

Ikkebra.jpg
[/IMG]

puuuuhhh...

En rask chat med Fedex sin kundeservice fikk ned pulsen min. Informasjonen som vises på deres sider er feil.

Klokken ligger å venter på meg på det lokale postkontoret.

Fikk litt puls da jeg så den var forsøkt utlevert i Trondheim. :)

Synes det er for mange forhandlere som er for vanskelige å få tak på, og evt tilbakemelding. Siste månedene har jeg forsøkt å kontakte 4 av de større i Oslo sentrum, ikke svar fra en eneste en på mailer.

Nesten vanskelig å bruke penger hos de, med mindre man stikker innom for impulskjøp.

Heyerdahl derimot, må nok i en tråd enn denne, hyggelige, raske til å svare, helt supre.

Vi har et underforum som heter "Øl og klokker" og et annet som heter bare "Øl" .
Det burde si seg selv.

Men det er småpirk herfra.

Det der er tull. Var vel du som kom med en kommentar a la "og der ødla du tråden med et klokkebilde" i turutstyr-tråden.............
På et klokkeforum er det naturlig at det dukker opp klokker, selv i tråder som omhandler noe annet.

Ellers må jeg si at jeg leser øl-kommentarene dine nøye. Tydelig du har peiling :)

..

Att jag aldrig blir nöjd med den klokken jag kjöpt utan vill bara ha dyrare och fetare hela tiden :))

At jeg tok meg selv i å sikle på jlc reverso når jeg skrev den 21.10.2011 at jeg ikke liker firkantede ur..

slik kan det altså gå..:eek:

Folk som selger brukte klokker for å tjene penger, istedet for å selge for å lettere kunne kjøpe en ny klokke til seg selv, mao "internettpantelånere"
Blir for dumt å betale 94% av nypris for et halvt år gammelt ur.

At mormor trolig ikke opplever nyttårsaften, og at bestefar ble skrevet inn på samme sykehus idag.
Dette blir en annerledes jul.