Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Når du venter på en gral, og Fedex gir deg denne beskjeden:

Reisehistorikk.jpg
 
At en "chip" av safirglasset på _innsiden_ helt plutselig kan hoppe av helt tilfeldig slik at klokken ikke er vanntett ved første regnskyll etter bytte av pakninger og vanntetthetskontroll hos Bjerke...
 
  • Liker
Reaksjoner: Akrapovic og Hansur
At en "chip" av safirglasset på _innsiden_ helt plutselig kan hoppe av helt tilfeldig slik at klokken ikke er vanntett ved første regnskyll etter bytte av pakninger og vanntetthetskontroll hos Bjerke...
Kjipt.. Må glasset ut for å skifte pakning? Isåfall kan det jo være snakk om en monteringsfeil?
 
Jeg tror jeg hadde spurt én gang til @svimtapp.
Det er jo ikke sikkert de har merket det selv engang. Men om du spør uvitende om glasset må av for skifte av pakninger, så er sannsynligheten for at det har skjedd noe feil under monteringen langt større enn at du på egenhånd skal greie å chippe glasset på innsiden. Noe slikt har jeg aldri hørt om. Lykke til:)
 
At ikke SARB033 har crown guards. Bumpa borti ei dør, nå er krona passe vindskeiv...bøyd crown stem(kronehals?) antar jeg.
Billig quick fix? Hvis ikke er nevnte klokke til salgs for en jævla billig penge.
 
  • Liker
Reaksjoner: Akrapovic
At knirking/pipinga i Rolexlenka mi har forsvunne... Irriterande i starten,sjarmeramde etter kvart ,men når den no er vekke ; savn :(
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Når du venter på en gral, og Fedex gir deg denne beskjeden:

Reisehistorikk.jpg


Du får en sms med beløp og kontonr for mva/toll. Når du har betalt inn, sender de den videre til deg. Var slik det ble gjort med Bleu i alle fall. (Fedex international priority)
 
Du får en sms med beløp og kontonr for mva/toll. Når du har betalt inn, sender de den videre til deg. Var slik det ble gjort med Bleu i alle fall. (Fedex international priority)

DHL sendte faktura i ettertid. Da slapp jeg unødvendig venting. Føler med deg aek.
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
Du får en sms med beløp og kontonr for mva/toll. Når du har betalt inn, sender de den videre til deg. Var slik det ble gjort med Bleu i alle fall. (Fedex international priority)

DHL sendte faktura i ettertid. Da slapp jeg unødvendig venting. Føler med deg aek.
Alt er glemt; Geophysic'en sitter trygt på armen!

En annen sak er Fedex' på-tryne-praksis med å systematisk ikke ringe mottaker. Jeg fikk sjokk da jeg så på sporingen at Geophysic'en var registrert som LEVERT PÅ MOTTAKERADRESSE, og jeg visste at det ikke var noen hjemme. Heldigvis var det en nabo som tilfeldigvis var hjemme, som hadde tatt i mot. I dag har akkurat det samme skjedd; Fedex har levert en pakke hjemme hos meg, og der er det ingen. Ikke vet jeg hvem som har tatt i mot leveransen.

DHL og UPS ringer alltid og avtaler. Hvis de ikke kan komme om kvelden kommer de på jobb i stedet. Fleksibilitet heter det. Men Fedex' fleksibilitetsforståelse er å levere til naboen, uten å konsultere eller informere mottaker. Møkkafirma.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Pippen
Jeg kan virkelig ikke like at jeg har lyst på:
- DSSD-b
- GSTM
- Speedy
- Big Pilot, evnt Mark XVII
- Reverso Calendar
- 25860/15202
- 1665
- 216570
+++++

Dette matcher ikke min signatur.


:(
 
Flaskeverdi(porto inkl.) 388 NoK : 3 uker på tollbehandling i Oslo... Hmm...
Men staten Norge må uansett ha sitt...

Og på postkontoret sier de at de skal ha:
Toll 199 + gebyr 49 + 409 sprit avgift= 657 Nok:eek:

So baby...
meet-me-at-the-corner-of-kiss-my-ass-street-and-no-fuckin-way.jpeg


Da blir det pils i kveld...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Preacher