Du er helt rå!![]()
Gratulerer med en utrolig lekker klokke! Det slår meg igjen, JLC har noen av de lekreste urskivene jeg vet om. Urverket er jo også utrolig lekkert - ser gjerne flere (og skarpere) bilder av det, for ikke snakke om resten av klokken! Gleder meg til å se mer av denne i dagens klokke fremover.
Venter spent på hva som venter rundt hjørnet...
Edit: gratulerer med nytt brukernavn forresten.
Takker. Får prøve bedre bilder etterhvert, men noen beater er det ikke akkurat, så så ofte i dagens blir den nok ikke.
TakkGrattis med en nydelig JLC!
TakkNice!
Gratulerer!
Tok en advarende telefon hjem. Går kanskje greit.Gratulerer så mye, en meget flott JLC du har fått herJeg begynner å bli grønn av misunnelse på dere med en Jaeger i samlingen
![]()
Håper forresten klokkene blir godtatt i heimen!
Takker.Gratulerer så mye! Nyyydelig Jaeger!![]()
Et stykke igjen dit, men takk for smiger.Eski hvem? Å han med en av de råeste samlingene på sonen ja. Klart han kan bo hos oss. Tenk så koselig å ta oppvasken sammen mens vi diskuterer klokker da mann! Gratulerer nok en gang![]()
Gratulerer så mye, EskiNå har du virkelig lagt lista for neste unboxing (prøver ikke å legge press på deg altså... neida
)
Skal prøve å innfri. Sitter fortsatt på jobb, så mer følger når jeg er hjemme.
TakkerGrattis![]()
Takk. Er bra resten også altså.Gratulerer!! Og når du velger den som den første av de tre setter du jo en grei standard.![]()
TakkerWowDen JLCen var LEKKER!!!!
Gratulerer så mye med en nydelig klokke!![]()
Takker. Må som sagt bare somle meg hjem etterhvert.Utrolig lekker JLC!
Ser fram til fortsettelsen![]()
Og oppdatering om du har blitt husløs etter hvert som kvelden skrider fram!![]()
Takker. Kanskje det. Joda, brun orginalrem ligger i boksen.Nydelig! Gjett om jeg har lurt på den, men en enslig JLC i boksen er allerede mer enn jeg kan håpe på. Kanskje vi kan bytte når vi begge blir lei...
Fulgte det ikke med en brun reim med den der? Har sett den på original brun JLC-reim, og det er lekkert!
Lekkert, gratulerer...![]()
takk.