Jezazz..... Nå ringer jeg noen, du er rammet av et akutt tilfelle av WIS-disease og må legges inn!
Grattis med tre flotte tilskudd forresten
Grattis med tre flotte tilskudd forresten
Mogens
Dette må vel være Sonens råeste trippel-unboxing!
Grattis (og takk for handelen)!!!
Når jeg så Rolex GMT'en din har jeg ikke annet og si en at jeg er MISUNNELIG!
Og den første Jaeger'en den var noe for seg selv...
Hvor blir det av siste klokka???
Du er som hun dama på byen klokka 0245 som ser seg rundt etter venninene sine etter at man har spandert på henne hele kvelden..
![]()
![]()
![]()
Dette må vel være Sonens råeste trippel-unboxing!
Grattis (og takk for handelen)!!!
Takk. Ja har dessverre ikke mer å by på i kveldDet var nok en dag det kan bli vanskelig for noen og enhver å overgå!!
Tre flotte klokker, men jeg må si at Jaegeren nok tok kaka for min del
Grattis!! Grattis!! Grattis!!
Da skulle vi ha fått med alle tre...
Takk takk.Wow...
Gratulerer x 3
!!!
Jezazz..... Nå ringer jeg noen, du er rammet av et akutt tilfelle av WIS-disease og må legges inn!
Grattis med tre flotte tilskudd forresten![]()
Neida. Trenger et lenkeledd til GMT og går i dongri på jobb, så det gir seg selv.Skikkelig artig den siste, ikke ofte man ser den!![]()
Du kommer til å ha et vanskelig valg å ta i morgen tidlig ved klokkeboksen3 nye klokker og bare to armer...
![]()
![]()
Galskap!!!! Pepsi og den Jaegeren er på toppen av want listen min, hinsides! Håper du får sove i din egen seng i natt!
TakkFor en trippel! Har allerede gratulert deg med JLC, men jeg må slenge på enda noen gratulasjoner for å komme på samme nivå som klokkene du unboxer her. Her er det bare å ta av seg hatten. Gratulerer, gratulerer og gratulerer, Eski![]()
TakkOi oi oi!!Det er jo bare for drøyt! Gratulerer med 3 meget flotte ur!
En Jaeger i Master Control-serien er på toppen av min ønskeliste for tiden!
Jeg bøyer meg i støvet, espen! For en herlig trio. Gratulerer nok en gang![]()