Eski's klokker

Ja, du Espen, du Espen, du kan ikke beskyldes for å ligge på latsiden. Jeg holdt på å overse hele utpakkingen inntil jeg oppdaget at du hadde byttet nick. Neste gang du skal på hytta blir det gtg, uansett. Jeg holder hus og du holder klokker.

Gratulerer med tre flotte ur. Ingen av dem vil skjemme ut klokkeboksen, eller klokkekofferten som det heter hos deg nå.
 
Gratulerer så mye med alle 3 klokker. :D
Takker.
Gratulerer så mye! For en dag, og for noen klokker:eek:
Vakkert!:)
Takk. Ikke alle tre klokkene kom i dag altså en på mandag og to i dag, men bra dag uansett.

Ja, du Espen, du Espen, du kan ikke beskyldes for å ligge på latsiden. Jeg holdt på å overse hele utpakkingen inntil jeg oppdaget at du hadde byttet nick. Neste gang du skal på hytta blir det gtg, uansett. Jeg holder hus og du holder klokker.

Gratulerer med tre flotte ur. Ingen av dem vil skjemme ut klokkeboksen, eller klokkekofferten som det heter hos deg nå.

Den er grei. :) blir nok ikke før påske, men da klarer vi en gtg.
 
Ikke bra.......Hvordan skal noen klare å følge opp en slik unboxings trio?!

Får gratulerer med tre meget lekre klokker, likte spesielt godt JLCen ;)
 
Gratulerer! Den UN'en skulle jeg mer enn gjerne hatt selv også! Ikke at en Rolex eller JLC er feil for den saks skyld ;)
 
Gratulerer så mye med storinnkjøp, Espen! Den nye TS-favoritten JLC er jo klassisk, og jeg blir bare mer og mer gira på en sånn GMT. Får se hvor lenge jeg holder ut, dette hjelper ihvertfall ikke... ;)
 
Ikke bra.......Hvordan skal noen klare å følge opp en slik unboxings trio?!

Får gratulerer med tre meget lekre klokker, likte spesielt godt JLCen ;)
Tusen takk

Gratulerer! Den UN'en skulle jeg mer enn gjerne hatt selv også! Ikke at en Rolex eller JLC er feil for den saks skyld ;)
Takk. Hyggelig at den faller i smak, den er som sagt unboxingens store overraskelse og også dagens klokke. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder i løpet av dagen.

Helt rå trippelunboxing!! Grattis med lekre ur. Må ha GMT med pepsi/coke snart......

Takk. Ikke dumt med coke eller pepsi nei.
 
Gratulerer så mye med storhandel. Nok å henge fingrene i der for en stund. Sans for den UN, noe som tiltaler meg med den. Klarer ikke å sette fingeren på hva men det er noe med den.
 
Gratulerer med noen helt fantastiske klokker, Espen. Bruttern og jeg er klar til å plukke nedfallsfrukten om du går lei av noen av de ;)
 
Tar av meg hatten, Eski! Dette var saker. Gratulerer!

Var på håret til å kjøpe akkurat den GMT Masteren der. Hvis jeg har korrekt info så kjøpte du den vel av en her på forumet(?)! :)

Ulysse Nardinen faller godt i smak hos meg!
 
Dios mio!

Dette var tre flotte klokker Espen. Gratulerer så mye med dem alle.

Håper du får tid til å nyte dem i dagene som kommer, uten for mye "gneldring" fra kona :)
 
Gratulerer så mye med storhandel. Nok å henge fingrene i der for en stund. Sans for den UN, noe som tiltaler meg med den. Klarer ikke å sette fingeren på hva men det er noe med den.

Takk. For meg er det ganske mye. Sitter og ser på innsiden rett ovenfor skiven. Se hvordan den blanke flaten gjør at markørene speiler seg. Synes det er en rå effekt. Legg også merke til de køl svarte viserne.
52ae6808.jpg


Her er de køl svarte viserne blitt blå gitt.
e3952da6.jpg

Og lumen hvor du ser indeksene som var nesten vaniljefarget på første bildet veksler til gult og nesten grønt. Kult med klokker som lyser i mørket, kulere med klokker som lyser i lyset.

Kasseformen er også noe for seg selv. ser helt vanlig rund ut ved første øyekast, men har en litt spesiell form som minner meg om noe jeg har sett på båten, men klarer ikke helt sette fingern på hva.

Samtidig er det den blankeste og mest skinnende klokken jeg har hatt. Klarer ikke helt og bestemme meg om det ser litt pimp ut, men jeg liker det i hvertfall. :cool:

Gratulerer med noen helt fantastiske klokker, Espen. Bruttern og jeg er klar til å plukke nedfallsfrukten om du går lei av noen av de ;)
Takk, det er godt å vite.

Tar av meg hatten, Eski! Dette var saker. Gratulerer!

Var på håret til å kjøpe akkurat den GMT Masteren der. Hvis jeg har korrekt info så kjøpte du den vel av en her på forumet(?)! :)


Ulysse Nardinen faller godt i smak hos meg!
Takk, Jada, alle klokkene er kjøpt på forumet. Er det andre steder å handle klokker?

Gratulerer så mye, dette var imponerende saker!
Takk

Dios mio!

Dette var tre flotte klokker Espen. Gratulerer så mye med dem alle.

Håper du får tid til å nyte dem i dagene som kommer, uten for mye "gneldring" fra kona :)

Går nok bra, men dessverre kommer jeg nok til å låse bort de fleste en periode, for jeg skal ut og reise en tur. Er litt pysete på det området, så ingen av disse får bli med til Thailand.
 
Grattis med nok en vakker tilvekst!

Jeg har selv hatt en slik tidligere, og det er virkelig et flott ur. Du får "sol, sommer og sjø"-feelingen med denne.
Og så må AR-coatingen fremheves.
Det er nesten så man ikke ser glasset. Virkelig en flott effekt, det også.

Enjoy! :D
 
Gratulerer med 3 flotte klokker :D
Takk


Grattis med nok en vakker tilvekst!

Jeg har selv hatt en slik tidligere, og det er virkelig et flott ur. Du får "sol, sommer og sjø"-feelingen med denne.
Og så må AR-coatingen fremheves.
Det er nesten så man ikke ser glasset. Virkelig en flott effekt, det også.

Enjoy! :D

Selvfølgelig.:D

Gleder meg vilt til sommeren kommer.
 
Gratulerer med tre flotte tilskudd Espen.:D
Bulk kjøp er tydeligvis veien å gå ser jeg.
Må si at rosinen i pølsa virkelig passet beskrivelsen. Den var helt nydelig.