Min garasje er fylt med...

this thread is worthless without... hdvideo?

[video=youtube;gcYdgPaVQxY]http://www.youtube.com/watch?v=gcYdgPaVQxY[/video]
 
Helt rå den Camaroen der:D Vi har nok en ting til felles, og det er nok at vi begge venter på sommer`n;)
I min lille leilighetsgarasje, står denne lille vepsen og gliser til meg hver dag...

u9pXml.jpg
 
Det er en 150 (VL3T) fra 1956. Den ble restaurert av en flymekaniker på midten av nittitallet med en lakkjobb jeg ikke har sett maken til, på en Vespa iallefall. Meget lite brukt siden den gang. Motoren har desverre "stått i stykker" og må overhales fullstendig. Er på delejakt men sliter med å finne sylinderkit som passer. Mulig å bygge den om med en ny PX motor men det blir ikke "kosher" in my book så jeg har ikke gitt opp ennå. Jeg er forøvrig tredje eieren, utrolig nok..

Har en 125 Super fra 68 også. Den står helt nyoverhalt uten motor på soverommet etter og ha vært plukket helt ned. Ble ferdig med motoren igår faktisk, og den skal på til helgen. Må bare lure et par kompiser til å komme på besøk så vi får båret den ned fra 3 etg. Bor i blokk..:( Går alt etter planen så blir det testkjøring og en seiersdram i fellegarasjen på lørdag. Bilder kommer. Ser for meg en fotoshoot med min kjære PAM 111:D

6775273372_ec48db8d55_b.jpg


Edit: la til et før bilde av 125 Supern
 
Hvorfor vente til lørdag?

Jeg tok MG´en en tur til Gøteborg idag.

Det ble 54 mil i solskinn med cab´en nede :D
Sånn blir det når man kjøper ny motor som må kjøres inn i 1000 miles.
 
Hvorfor vente til lørdag?

Jo, fordi at jeg får ikke hjelp til å bære den 4 etg. ned i garasjen før til helgen
:( Må montere motoren der nede eller så blir den sabla tung og uhåndterlig å bære.

Må ha vært snasent med ny motor på tur i godværet. Kul bil forresten, bli med på motorsykkel/veteranbil GTG!
 
Jo, fordi at jeg får ikke hjelp til å bære den 4 etg. ned i garasjen før til helgen
:( Må montere motoren der nede eller så blir den sabla tung og uhåndterlig å bære.

Må ha vært snasent med ny motor på tur i godværet. Kul bil forresten, bli med på motorsykkel/veteranbil GTG!

Blir med om det passer. Må bare bestemme meg for om det blir med bil eller sykkel.
 
Fom i dag fikk min Maserati Merak SS en stallkamerat; 1979 Porsche 928. Europeisk modell med manuell kasse;

419050_10150702403020733_663175732_11555906_749490590_n.jpg


Forøvrig står det to stk 928 der fra før av + en 356 SC, men nå har jeg en egen 928 også. Har alltid likt disse.
 
Fom i dag fikk min Maserati Merak SS en stallkamerat; 1979 Porsche 928. Europeisk modell med manuell kasse;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/419050_10150702403020733_663175732_11555906_749490590_n.jpg[IMG]

Forøvrig står det to stk 928 der fra før av + en 356 SC, men nå har jeg en egen 928 også. Har alltid likt disse.[/QUOTE]

Flott bil Ursa! 8)
Trenger du sjåfør for å få ut begge bilene på TS biltreffet som er under planlegging så... Så bør du vel ringe noen andre enn meg, ja.. Jeg mener.. Ung mann, ukjent bil.. etc.. Ja.. ;)
 
Fom i dag fikk min Maserati Merak SS en stallkamerat; 1979 Porsche 928. Europeisk modell med manuell kasse;

Forøvrig står det to stk 928 der fra før av + en 356 SC, men nå har jeg en egen 928 også. Har alltid likt disse.

Gratulerer Ursa Major!
Naboen hadde en slik før. Må innrømme at jeg ble litt misunnelig hver gang han startet den. Overraskende grov åtterlyd i den! Diggbart :D