Min garasje er fylt med...

Hehe, synes en Monaco CS2111 vil passe bra;)
Har dessverre ikke hverken Ferrari eller Porsche, men har møtt deg noen ganger med Jo.
Kjører Mazda MX-5

Da vet jeg hvem du er! hei hei! overaskende mange kjentfolk her. Mye syke folk her, på en god måte.

Ja da er det bare å handle YACHTMASTER ;)

hehe har en Nimbus 250 R i "garasjen" (på båtplassen), og vurderer faktisk en Nimbus 300R eller en Goldfish 30 SC, var på Oslo Båtsenter nå i helgen og kikket på en 300R nå i snøføyken. Goldfish 32 er en rå kjøremaskin :)

Får ha klokketreff i middagsbukta til sommern ;)
mr jojo stiller jo ganske sterkt aner jeg.

250 og 300R er fantastiske, en venn har hatt begge, veldig sosiale bra båter.
En annen venn prøver bytte sin 28 ghibili i en 30SC nå, vet ikke om jeg er heeeelt overbevist over linjene i 30SC'en fra mitt ståsted, men den er veldig fin og romslig/smart innredet. i 32'en sovner du ikke på do for å si det slik, ser ekstremt fett ut, men er ekstremt lite praktisk inni der, men noe må man ofre.

For å starte litt ryktebørs skal goldfish snart slippe en 48, ryktene tilsier 70 knop med diesel, og en mindre 40 senere med nye v8 yanmarene i d-max utgave... kan bli spennende!

Hvilken klokke bruker dere i båten da gutta, og hvilken klokke i hvilken bil?

Får ha klokketreff i middagsbukta til sommern ;)
mr jojo stiller jo ganske sterkt aner jeg.

250 og 300R er fantastiske, en venn har hatt begge, veldig sosiale bra båter.
En annen venn prøver bytte sin 28 ghibili i en 30SC nå, vet ikke om jeg er heeeelt overbevist over linjene i 30SC'en fra mitt ståsted, men den er veldig fin og romslig/smart innredet. i 32'en sovner du ikke på do for å si det slik, ser ekstremt fett ut, men er ekstremt lite praktisk inni der, men noe må man ofre.

For å starte litt ryktebørs skal goldfish snart slippe en 48, ryktene tilsier 70 knop med diesel, og en mindre 40 senere med nye v8 yanmarene i d-max utgave... kan bli spennende!

Hvilken klokke bruker dere i båten da gutta, og hvilken klokke i hvilken bil?

ja er litt enig med utseende til 30SC, 300R er nok mer lettsolgt i etterkant.

Klokke på sjøen - 2 x Yachtmaster når min kone også er med...... og jr på 11 år har akkurat fått ny Seiko SKX007 diver

Endelig fått "nybilen" :D

img0833yf.jpg

Utrolig fornøyd! :)

Einser bimmer er morro! du får quaife LSD til de for 7-8k + 3-4 i montering btw, da går funfactor på vinterføret i taket, og regn, desverre er det få med nok motor i 1serien til sladdings på tørt ;)

Einser bimmer er morro! du får quaife LSD til de for 7-8k + 3-4 i montering btw, da går funfactor på vinterføret i taket, og regn, desverre er det få med nok motor i 1serien til sladdings på tørt ;)

Sorry for OT, men får man quaife til 116d?

Da ble denne signert i dag hos Bmw forhandler.....06 mod 2.5 Si 218 hk. Onsdag får jeg den.
Z4.jpg
[/IMG]

Som dere ser er det med manuell gir....
manuell.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit;)

Grattis med Z4, Timebandit!;)
Det er en artig bil og med deilig sekser-lyd, så vidt jeg kan se virker den også ganske godt utstyrt.

LSD til bil? Dette må du fortelle mer om:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sorry for OT, men får man quaife til 116d?

ja samme diffhus, 116d er jo bare 118d for norske avgifter, chip + lsd = kos :)

grattis med z4, ser etter en slik selv, den med 3.0 og ess trim som var tilsalgs gikk jo på dagen ca :(

2.5si er det ikke mange av? 3.0si er det vel <5 av i norge om jeg ikke husker feil.